Digital Day: Rekordna poseta (plus materijali) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Uređaji

Digital Day: Rekordna poseta (plus materijali)

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Stručnjaci u oblasti digitalnog oglašavanja podelili su iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u oblasti metodologije i tehnologije koja stoji iza najpopularnijih internet oglasa.

Izvor: Promo/Digital Day

Nedavno održana konferencija Digital Day, najznačajnija manifestacija posvećena digitalnom i interaktivnom advertajzingu, privukla je rekordnu pažnju lokalnih i regionalnih predstavnika struke, što ukazuje na rast i razvoj domaćeg tržišta online oglašavanja.

"Stručna javnost u Srbiji je vrlo otvorena za edukativne konferencije, što je potvrdilo i interesovanje za ovogodišnji program Digital Day-a. Prodaja karata je zaustavljena dva dana pred konferenciju zbog premašivanja kapaciteta", rekao je Aleksandar Petković, izvršni direktor udruženja IAB Serbia koje organizuje Digital Day i dodao: "Ovoliko interesovanje i skoro 600 učesnika govori da je IAB Srbija prepoznat po fokusu na konstantan razvoj lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, kao i na pružanje adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama".

Stručnjaci u oblasti digitalnog oglašavanja podelili su iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u oblasti metodologije i tehnologije koja stoji iza najpopularnijih internet oglasa, kao i glavnih faktora koji doprinose uspešnosti naprednih digitalnih kampanja. Najveće simpatije publike osvojio je predavač Dejv Birs, glavni urednik magazina The Drum, čiji je nastup bio mešavina edukacije, stand up komedije i prikazivanja pažjivo odabranih studija slučaja.

Video snimke sa ovogodišnjeg Digital Day-a možete pogledati na LINKU.

Digital Day, DigitalDay, Digital Day 2016, Iab Srbija Izvor: Promo/Digital Day

Digital Day se održava od 2011. godine u organizacijiasocijacije IAB Serbia, lokalnogstrukovnogudruženjakompanijakojepromovišerastirazvojdigitalnogtržišta u Srbijiiregionu. Ovogodišnjukonferenciju, pored mnogobrojnihpartnerameđukojima je iagencija Drive, podržalisuibrojnisponzori: Socialbakers, Direct Media, Link Group, Donesi.com, Coca-Cola, Grand kafa, Mainstream, Infostud, Ten Media, SocieteGenerale, Kupujemprodajem.com, Criteo, Lupon Ventures i Holy Code.

PrezentacijeifotografijesaDigital Day 2016 nalaze se OVDE.

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi