Jedan od omiljenih Google servisa mnogo je više od aplikacije za razgledanje i zabavu - evo kako Street View može da vam pomogne i u poslu.
U Dubrovniku je Google prezentovao nova dostignuća svoje pretrage, ali i servise koji mogu da unaprede poslovanje i turizam. Konferencija ThinkTravel okupila je odabrane medije iz dvadesetak evropskih zemalja, a Srbiju je predstavljao MODNO portal.
Street View je najavljen 2007. godine, a Lari Pejdž, jedan od osnivača Google kompanije, čvrsto je verovao u njegov uspeh.
Način na koji Street View snima teren je različit. U te svrhe se koristi automobil, čovek kao snimatelj, automobil za sneg (skijaški), vodena prevozna sredstva, bespilotne letelice, kamile u pustinji i još neka prilagođena vozila.
Google Street View mesečno koristi oko milijardu ljudi, a servis je aktivan u više od 77 zemalja širom sveta. Srbija je, takođe već neko vreme na Street View mapi.
Street View je prevazišao okvire svog imena, jer ne prikazuje samo ulice, nego i prirodne lepote, unutrašnjost građevina i hramova, panoramske fotografije urađene za kompanije (avioni, recimo), koje se „ugrađuju“ na sajtove i druge stvari. Isti je slučaj sa hotelima, nacionalnim parkovima, privatnim školama, bolnicama i drugim mestima koja Google može da snimi za potrebe vlasnika tih objekata, kako bi se svi oni lakše približili korisnicima.
Oko 66 odsto Amerikanaca proverava mesta koja će posetiti pre putovanju na Street View sajru. Oko 44 odsto ljudi koristi maping servise kad pretražuju mesta koja će posetiti ili ih zanimaju da ih posete (Google Maps i Street View kombinovano). Ako neki tražen rezultat ima i Google Maps ili Street View tačku sajt tog rezultata će prosečno biti posećen 41 odsto više puta nego onaj bez Google Street View ili Maps servisa.
Interes korisnika raste čak dva puta, ako traženi rezultat ili pojam ima virtuelnu foto ili samo foto turu ili prikaz na sajtu ili stranici, što znači da kompanije, preduzetnici i pojedinci koji žele da istaknu svoj biznis moraju da uvrste i neki od maping servisa u svoju promociju. To ne samo da će olakšati korisnicima da ih pronađu, nego će ih istaći u odnosu na slične ponude koje maping servise nemaju. Ovo je posebno istaknuto u turističkoj ponudi, što su prisutni gosti Google ThinkTravel konferencije i potvrdili, ali je primenjivo i na sve druge biznise i poslovanja.
Google vrši sertifikovanje fotografa dodeljujući im „Trusted“ oznaku, kako bi korisnici mogli da ih unajme za slikanje svojih turističkih ili drugih ponuda i na taj način imali kvalitetne Street View ili Google Maps prezentacije.
Ukoliko korisnici sami žele da naprave kvalitetne 360 stepeni Street View ili Google Maps prezentacije potrebno je da imaju neku od kamera koje su sposobne da snime takav sadržaj, iskoriste aplikaciju za snimanje i snimljeni sadržaj sami ubace na veb ili to čak prepuste Google kompaniji. Google će za njih spojiti, ispeglati i objaviti Street View prezentacije i Maps uputstva.
Osim što ga koristite kao alatku za razgledanje mesta na kojima niste bili ili ćete ih posetiti, već danas počnite da koristite Street View i kao generator posete vašeg sajta i prečicu do većeg uspeha vašeg posla!
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.