Dobra vest je da će reklame trajati kraće od ovih kojima smo do sada bili zasuti.
YouTube mora da pravi pare, a to ne može, jer je besplatana, a ljudi čim vide reklamu brzo je prebace. E, sad to više neće moći tako: reklame će trajati šest sekundi i neće moći da se prekinu. Važiće se svaki klik na njih (za onog ko ih plasira), a sve će funkcionisati na bazi AdWords servisa. Google je promenu najavio na zvaničnim kanalima i u mejlu koji je prosleđen svim onima koji zarađuju na YouTube mreži od reklama.
Google ove nove reklame naziva „Bumper ad“ i smatra da će one biti pravi pogodak za oglašivače. Korisnik će „Bumper ad“ gledati pre video snimaka na mobilnim uređajima i u aplikacijama, a kasnije i na vebu.
Evo kako će reklama izgledati: preko celog ekrana, bez "preskoči" dugmeta i prikazivaće se pre početka videa koji se gleda.
Pratite nas i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.