GMAIL VAM IZAZIVA PARANOJU?! Ne znate da li ste vi krivi ili je on u pitanju, otklonite svaku dilemu jednom za svagda! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

GMAIL VAM IZAZIVA PARANOJU?! Ne znate da li ste vi krivi ili je on u pitanju, otklonite svaku dilemu jednom za svagda!

Odjednom je prestao da radi!

  Izvor: MONDO / Wiko

Google servisi su na trenutak stali širom sveta, tako i u Srbiji, a verujemo da ste se i vi u jednom trenutku zapitali da li je problem do vas.

Jedno dobrih sat vremena nisu radile popularne usluge kao što su YouTube, Gmail, Docs, Sheets i ostale.

Možda će vas zanimati:

Da više ne bi strepili da li je do vas ili je do njih, ovi saveti će vam pomoći da u budućnosti svaki put kada se slična stvar dogodi vi mirne glave pristupite nastaloj situaciji. Budimo iskreni, ko realno razmišlja o Gmail servisu, ali jednom kada bi on nestao mnogi bi se zabrinuli!

Gmail vam ne radi?

Pogledajte Google Status Dashboard

Ukoliko primetite da vam Gmail ne radi, prvo što bi trebalo da uradite je da posetite Google Workspace Status Dashboard. Na njemu možete proveriti i koji sve Google servisi ne rade. Videćete listu aplikacija sa sve datumima, koja pokazuje da li je bilo prekida, sumnje na prekid, ili verodostojan izveštaj o prekidu. Narandžaste tačke ukazuju na to da postoji ili da je bio problem. Možete da se vratite čak dva meseca unazad kako biste videli kada i koliko je prekida bilo. Da sumiramo, ta stranica bi trebalo da bude vaša prva „stanica“, nakon što posetite Mondo MobIT, kako biste bili upućeni u potencijalni problem Google servisa.

Nuklearna opcija

Iako možda deluje banalno, ukoliko često imate problem sa vašim Google nalogom, izbrišite isti sa vašeg mobilnog uređaja, pa ga potom aktivirajte ponovo kako bi rešili veliki broj problema, kao kada restartujete računar. „LepotaGoogle naloga je ta što je sve uskladišteno na Google servisima, vaši mejlovi, dokumenti, filmovi, slike, snimci, sve! Sve to će se vratiti kada „restartujete“ vaš nalog. Može se nazvati „nuklearnom opcijom“, pošto ćete izbrisati sve, te ćete vratiti.

Da biste to uradili potrebno je da uđete u podešavanja (Settings), pa potom Accounts > Google > (vaš nalog) > Remove account. Imajte u obzir da proces zavisi od mobilnog telefona i Android verzije koju koristite, te može biti malo drugačiji od naše “putanje”.

Zaboravili ste šifru?

Jedan od najčešćih razloga što se ne može pristupiti Gmail nalogu je taj što se zaboravi šifra. Na sreću, Google poseduje nekoliko alatki kako da povratite šifru. Upozorenje, uopšte nisu zabavne! Primetili ste sigurno kako na drugim sajtovima čije ste šifre zaboravili, isti šalju vama mejl kako biste potvrdili da ste to vi. To ne funkcioniše sa Gmail-om, a razlog je valjda jasan.

Potrebno je da podesite alternativne kontakte na vašem Google nalogu. Povežite se na Google, kliknite na vašu fotografiju u gornjem desnom uglu, pa potom i na Manage your Google account, zatim kliknite na Security i nađite opciju Ways we can verify its you. Postarajte se da su ove dve opcije ispunjene – Recovery Email i Recovery Phone. Uz pomoć njih ćete najlakše povratiti svoj mejl.

Dvostruka verifikacija

Jedan od najboljih načina da osigurate vaš nalog je da podesite dvostruku verifikaciju. Ona vam daje dodatni sloj zaštite tako što traži od vas još jednu potvrdu. Ukoliko biste se prijavili na vaš Gmail nalog, dobili biste tekstualnu poruku sa kodom kojim potom treba da ukucate. Ipak, ponekad kod zakasni, šta tada? Potrebno je da imate dobar signal, pošto će vam Google poslati SMS poruku. Nebitno koliko vam je dobar Wi-Fi, potreban vam je jak signal na telefonu.

Tu je opcija i Google Prompt koja će vam poslati notifikaciju na vašem telefonu kako bi potvrdili da ste to zaista vi. Nju možete osposobiti tako što uđete na Manage your Google account>Security >Signing in to Google >Get Started >Tu ćete videti sve vaše telefone koje mogu da koriste ovu opciju >Continue. Istog trenutka bi trebalo da vam stigne notifikacija na mobilnom telefonu.

Problemi sa sinhronizacijom

Gmail nekada ne može da se sinhronizuje iz različitih razloga, što može dovesti do raznih problema kao što su to što nećete videti sve poruke, nećete moći da šaljete mejlove, itd..

Probajte sledeće stavke kako bi vaš nalog bio u toku:

1. Ažurirajte Gmail aplikaciju. Ponekada zastarela verzija može da izazove problem.
2. Restartujte uređaj. Znamo da je kliše, ali nekada je to najbolja opcija.
3. Postarajte se da imate dobar signal, odnosno da vam nije uključen Airplane režim.
4. Proverite vaša Gmail podešavanja i vidite da li vam je nalog sinhronizovan. Otvorite podešavanja u Gmail aplikaciji, pa potom kliknite na vaš nalog i označite kutiju Sync Gmail.
5. Izbrišite Gmail datu! Otvorite podeševanja vašeg telefona, kliknite na Apps > Gmail > Storage > Clear Data. Restartujte vaš uređaj i proverite da li je urodilo plodom.

Gmail propušta poruke?

Ukoliko ste propustili nekoliko poruka, odnosno poštu, a znate da je tu, najverovatnije ste je izbrisali ili arhivirali. To najlakše možete proveriti ukoliko uđete na Trash folder tako što u Gmail-u kliknite na More, pa potom Trash. Možete proveriti i opciju All Mail koja će vam pokazati svaku poštu, bila ona arhivirana ili ne.

Postoji i opcija da u pretrazi Gmail-a ukucate i “All Mail”, ali tako vam neće pokazati Trash folder. Jednom kada nađete taj mejl koji vam je nedostajao, otvorite ga i potom kliknite na folder ikonicu koja se nalazi na vrhu i izaberite Move to Inbox.

Gmail neće da vam se učita (Samo za internet pregledač!)

Ukoliko pokušavate da se prijavite na Gmail preko internet pregledača, a ta stranica neće da vam se učita, postoji nekoliko načina da je povratite! Najpre se postarajte da vaš internet pregledač podržava Google sajtove. Većina ih podržava, dok Opera ima velikih problema.

Ponekad ekstenzije za internet pregledače ili aplikacije mogu da se umešaju u rad Gmail-a. Dobar i brz način da proverite da li u tome leži problem je da pokrenete incognito režim, ukoliko Gmail tamo radi, ugasite te dodatke jednu po jednu, sve dok ne nađete krivca. I kolačići mogu da predstavljaju prepreku, isti test pokušajte i u ovom slučaju. Sasvim je moguće da morate da izbrišete keš memoriju i kolačiće.

Ukoliko vi imate neki savet ili predlog, slobodno nam napišite u komentarima, te ćemo mi upotpuniti tekst.

Da li vi imate problema sa Gmail uslugama?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

(Mondo / Android authority)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA