Microsoft glanca Skype

Stara, dobra chat aplikacija postaje prva takve bez i jedne jedine reklame?

Microsoft želi da vrati staru slavu nekada najpopularnijeg programa za dopisivanje. Da li će nostalgija biti dovoljna za "reanimaciju" Skype-a?

Izvor: Nikolas Kokovlis/NurPhoto/Shutte / Shutterstock Editorial / Profimedia

Kompanija Microsoft pokrenula je ažuriranje nekada veoma popularne aplikacije Skype za Windows 11 u nastojanju da joj vrati nekadašnju popularnost. Zato iz aplikacije za video pozive uklanja reklame i pojednostavljuje njen interfejs kako bi ponovo privukla korisnike.

Testeri "Skype Insider Program"-a već su dobili pristup novoj verziji. Ažuriranje u potpunosti uklanja oglase iz svih menija i delova Skype-a, uključujući i odeljak Channels (Kanali), u kome su se ranije nalazile MSN vesti.

Interfejs programa je sada postao jednostavniji smanjenjem broja nepotrebnih elemenata. To je poboljšalo ukupne performanse i brzinu Skype-a. Oglasi su takođe nestali iz razgovora i iz liste za ćaskanje.

Microsoft, prema nezvaničnim informacijama, planira da u potpunosti oslobodi Skype od reklama na svim platformama, kako na Windows-u, tako i na svim mobilnim uređajima, Linux-u i macOS-u.

Izvor: Shutterstock

Pored uklanjanja oglasa, Copilot u Skype-u je poboljšan funkcijom generisanja AI slike. Tako korisnici sada lako mogu da generišu AI slike direktno u prozoru za ćaskanje i razgovaraju o njima sa ostalim kontaktima.

U verziji aplikacije za mobilne platforme, rešen je problem sa slanjem medijskih datoteka na 5G mrežama i grešku sa melodijom zvona na iOS uređajima, saopštio je Microsoft.

Međutim, integracija MSN-a mesindžera u Skype ostavlja bez odgovora pitanje da li bi bilo bi bolje da se on u potpunosti ukloni iz aplikacije za video pozive, ako Microsoft zaista želi da pojednostavi njen interfejs.

BONUS VIDEO:

(SmartLife/Kurir)