Ne da se

Netflix više nije gubitaš, objavili optimistične brojke

Autor Ilija Baošić

Iako je prognoziran dolazak milion novih pretplatnika, najpopularnija striming platforma na svetu je premašila sva očekivanja.

Nakon loše prve polovine godine, u kojoj je ne samo prvi put izgubio pretplatnike u poslednjih 10 godina, već i to učinio u zabrinjavajućim brojkama, Netflix je, čini se, uspeo da preokrene situaciju - privukli su 2,4 miliona novih pretplatnika u trećem kvartalu 2022.

Najveća striming platforma na svetu je svoja očekivanja postavila mnogo niže, odnosno na milion novih pretplatnika, pa je ovo povećanje od 2,4 puta sigurno dobrodošlo među investitorima, kao i među korisnicima koji su se brinuli za "zdravlje" ove platforme.

Iako prognoze nisu bile optimistične nakon prva dva kvartala, Netflix nakon novih rezultata puca od samopouzdanja, pa nije propustio da pomene konkurenciju. Naime, Netflix kaže nastavlja da bude profitabilan, što nije slučaj sa konkurentskim platformama čije gubite procenjuje na "dosta iznad 10 milijardi dolara". Kompanija takođe tvrdi da njihova platforma zauzima 7,6% vremena provedenog ispred TV-a, što je 2,6 puta više od Amazon Prime Video servisa, odnosno 1,4 puta više u odnosu na Disney i Hulu.

"Ključ uspeha je zadovoljstvo korisnika. To je razlog zašto smo uvek fokusirani da pobeđujemo u borbi za gledanost svakog dana. Kada su naši članovi uzbuđeni zbog naših serija i filmova, to i kažu svojim prijateljima, što znači da više ljudi gleda, pridruži se i ostane", objašnjava Netflix.

Kompanija dodaje da je najviše novih pretplatnika došlo iz Azije, tačnije 1,4 miliona, a da je taj broj za Severnu Ameriku iznosi 100.000 novih korisnika. Netflix ne želi da se zaustavi ovde, pa se uskoro sprema da omogući novim korisnicima da se pretplate na Basic with Ads, jeftiniji plan koji uključuje reklame i smanjenu rezoluciju.