Izvršni direktor kompanije je najavio da će svi prihodi od reklama koje se prikazuju onima koji uče ukrajinski biti donirane u dobrotvorne svrhe, a pomoć bi trebalo da ode ugroženima koji beže od ratnih sukoba u ovoj zemlji, te organizacijama koje rade s izbeglicama.
Popularna aplikacija za besplatno učenje jezika Duolingo objavila je da od početka rata u Ukrajini raste interesovanje za učenje ukrajinskog jezika.
Prema poslednjim izveštajima, broj onih koji su na aplikaciji izabrali ukrajinski se uvećao za 485%, a povećanje je globalno, mada je najveći broj korisnika iz Sjedinjenih Američkih Država.
Interesovanje za ukrajinski jezik je poraslo i među korisnicima iz Poljske, a zbog velikog priliva izbeglica koje su tamo potražile utočište.
Izvršni direktor kompanije je najavio da će svi prihodi od reklama koje se prikazuju onima koji uče ukrajinski biti donirane u dobrotvorne svrhe, a pomoć bi trebalo da ode državljanima Ukrajine koji beže od ratnih sukoba u ovoj zemlji, te organizacijama koje rade s izbeglicama.
Pogledajte galeriju:
Izbeglice iz Ukrajine, te oni koji im ponude smeštaj, će dobiti i besplatan pristup premijum verziji Duolingo Plus. Standardna verzija aplikacije je još uvek potpuno besplatna u Rusiji i Belorusiji, ali iz kompanije kažu da je zaustavljena monetizacija reklama na području ove dve zemlje, što znači da nisu u obavezi da im plaćaju porez.
Pogledajte video: