Kompanija HBO u Srbiji je od 19. januara ukinula podršku za nekoliko tipova popularnih televizora.
Mnoge korisnike danas je tj. 19. januara zateklo obaveštenje u njihovoj HBO Go aplikaciji da ona više ne podržava uređaj sa kojeg pokušavaju da gledaju program.
To znači da ti korisnici više ne mogu uopšte da koriste HBO Go na svom uređaju na kojem su primili ovakvu poruku, makar ne direktno, kao do sada - putem standardne aplikacije preuzete na televizor.
U našem slučaju je to Samsung F5500 TV, koji je još uvek vrlo dobar i svestran Full HD Wi-Fi Smart TV, a koji vrlo pristojno obavlja svoju primarnu namenu - praćenje TV programa i upravo serija i filmova putem HBO Go i Netflix servisa (na zahtev).
Nažalost, od 19. januara na Samsung Tizen televizorima proizvedenim pre 2016. godine, kao i na svim drugim Samsung TV platformama starijim od 2017. godine HBO Go aplikacija više neće raditi uopšte i svi će dobijati informaciju: “HBO Go ne podržava ovaj uređaj. I dalje možete da pristupite usluzi preko drugih uređaja“.
Ukratko, ako ne postoji novo ažuriranje softvera za vaš TV - a za mnoge televizore iz tog perioda ne postoji - više nemate mogućnost korišćenja HBO Go aplikacije direktno i komforno kao do sada.
Kako i dalje gledati HBO Go
Tehnička podrška objasnila nam je da je ovo uobičajena procedura “napuštanja zastarelih uređaja“, ali su nam dali nekoliko praktičnih saveta - kako i dalje gledati HBO Go:
- Preko Chromecast uređaja
- Prebacivanjem sadržaja bežično sa nekog drugog uređaja
- Povezivanjem nekog drugog uređaja i televizora kablom (laptop, tablet itd).
Takođe, tim podrške HBO Go servisa otkrio je da će uskoro za sve korisnike u Srbiji biti dostupna nova HBO Max aplikacija, koja je dosta drugačija, ali nisu mogli da daju konkretan odgovor da li će ona podržavati i korisnike kojima je HBO Go upravo ukinut.