Disney+ u ofanzivi

VELIKI UDARAC ZA NETFLIX: Spajdermen, Džumandži i Hotel Transilvanija franšize se sele na Disney+

Novi dogovor postignut između Sony i Disney+ seli velike franšize i sve nove filmove koji izlaze od 2022. do 2026. u novi dom.

Spiderman Disney+
Izvor: SmartLife / Disney, SmartLife / YouTube / Sony Pictures Entertainment

U želji da zaokruži celokupan katalog filmova iz Marvel univerzuma, Disney+ striming platforma napreduje krupnim koracima. Novi dogovor o licenciranju sa Sony Pictures Entertainment koji je najavljen juče će omogućiti nove naslove na Disney+, uključujući Spajdermen, Hotel Transilvanija i Džumandži fimove, kao i sve Sony filmove koji budu izlazili od 2022. do 2026. godine.

Iako ovaj dogovor spada u „post-pay-one-window“, što znači da će svi pomenuti naslovi biti dostupni na Disney+ platformi tek nakon premijera u bioskopima i nakon što su bili na Neflix platformi već neko vreme, ovo je itekako veliki udarac za Netflix, koji je do sad imao ekskluzivu.

Spiderman Into The Spider-verse
Izvor: SmartLife / YouTube / Sony Pictures Entertainment

Možda će vas zanimati

Na ovaj način Disney će imati veliki potencijal raspoloživih naslova na svojim platformama, sa celokupnim kolekcijama filmova kao što je celokupni Spajdermen opus. Ono što još uvek nije jasno je šta će se desiti sa Spider-Man: No Way Home, trećim nastavkom serijala sa Tom Holandom u glavnoj ulozi. Naime, premijera ovog filma je zakazana za 17. decembar, pa on nije obuhvaćen vremenskim rasponom novog dogovora ove dve kompanije za oko dve nedelje.

Novi dogovor obuhvata i Disney+ i Hulu servise, kao i njihove tradicionalne kanale kao što su ABC, Disney kanali, Freeform, FX i National Geographic.

Netflix
Izvor: SmartLife / Netflix / Marko Nešović

Ovaj dogovor je postignut u istom mesecu kada je Netflix dogovorio sa Sony da će njihova platforma biti ekskluzivno mesto za premijeru filmova nakon što se završi njihove projekcije u bioskopima. Iako ovo ne utiče na Netflix dogovor, svakako utiče na njihovu ekskluzivu, kao i na ogromnu biblioteku filmova koje Sony ustupa najljućem Netflix konkurentu.

Spiderman Into The Spider-verse
Izvor: SmartLife / YouTube / Sony Pictures Entertainment

Ovo je još jedan veliki udarac na Netflix nakon usporavanja rasta, da ne kažemo zaravnjavanja krive rasta, novih pretplatnika nakon novog talasa pandemije. Skoro 4 miliona ljudi se prijavilo za Netflix pretplatu od januara do marta umesto 6,25 miliona, koliko je bilo predviđeno prema dosadašnjem trendu rasta. Netflix se nada da će druga polovina godine dovesti nove pretplatnike, jer na platformu stižu nove sezone serija "You," "Money Heist," i "The Witcher" kao i akcioni film

Spiderman Into The Spider-verse
Izvor: SmartLife / YouTube / Sony Pictures Entertainment

 Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.