Rezultati poslednjeg kvartala 2024. nadmašili i tako visoka očekivanja, čemu je najviše doprinela popularna serija Squid Game 2 sa 68 miliona gledalaca u prvoj nedelji prikazivanja
Najpopularnija striming platforma na svetu – Netflix, objavila je rezultate poslovanja za poslednje kvartal 2024. godine i najavila nepopularnu meru koju počinje da primenjuje već od ovog meseca.
Striming usluga te kompanije dostigla je, u poslednja tri meseca prošle godine, 302 miliona pretplatnika. To je rast od 16 odsto, odnosno gotovo 19 miliona novih korisnika. Istovremeno, to je najveći rast broja novih korisnika od kada ta kompanija posluje na globalnom nivou.
Međutim, ovu vest prati i najava koja baš i neće obrdovati korisnike, a koja kaže da će Netflix ponovo podići cene svoje mesečne pretplate. Na udaru novog poskupljenja prvi će se naći pretplatnici u Sjedinjenim Američkim Državama, za koje je ovo treće povećanje pretplata u poslednje tri godine.
Izvor: PixabayStandardni paket, u okviru koga se emituju reklame, za njih će ubuduće koštati 7,99 dolara. Standardni paket bez oglasa, sa sadašnjih 15,49, poskupljuje na 17,99 dolara. Pretplatnici Premium paketa, počevši već od ovog meseca, tu uslugu će morati da plate 24,99 dolara mesečno.
Prve zemlje u kojima će, nakon SAD, porasti cene Netflix striming paket su Kanada, Portugal i Argentina. Trenutno, nema infromacija da li će i kada pretplata poskupeti i za korisnike u Evropi.
Inače, kompanija je otkrila i da su rezultati poslednjeg kvartala 2024. nadmašili njena i tako visoka očekivanja. Tome su najviše doprineli popularna dramska serijaSquid Game 2. Sa prosečnih 68 miliona gledalaca u prvoj nedelji prikazivanja, serija je na putu da postane najgledanija premijerna sezona neke originalne serije ikada. Takođe, film Carry-On se našao na Top 10 listi najboljih filmova svih vremena.
Izvor: ShutterstockSa 108 miliona gledalaca širom sveta, Borba Džejka Pola protiv Majka Tajsona bila je najgledaniji sportski događaj na toj platformi ikada. Takođe, božićne NFL utakmice Čiftansa protiv Stilersa i Rejvensa protiv Teksansa bile su najstrimovaniji mečevi američkog fudbala u istoriji (sa prosečnih 30 milion gledalaca globalno).
Netflix je, takođe, za poslednja tri meseca prošle godine prijavio povećanje prihoda od 16 odsto i time skoro udvostručio svoj neto prihod u poređenju sa četvrtim kvartalom 2023. godine.
Najveća striming platforma na svetu predviđa se da će njeni prihodi i operativni profit i u naredna tri meseca nastaviti da rastu.
BONUS VIDEO:
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.