Instagram priznao da je preterao sa forsiranjem klipova | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Instagram priznao da je preterao sa forsiranjem klipova

Instagram poslao poruku svim fotografima da ih nije zaboravio.

 Adam Moser priznao da Instagram prikazuje previše videa Izvor: Instagram, YouTube / CBS Mornings / Screenshot

Nije tajna da je popularnost TikTok platforme uzdrmala Instagram do srži, primoravajući ovu društvenu mrežu da "pozajmi" neke funkcije, pa čak i izgled svog konkurenta i okrene svoj fokus na video sadržaj, odnosno Reels.

Prvi čovek Instagram-a, Adam Moseri, je odgovarajući na pitanja korisnika sam priznao da je kompanija preterala sa video klipovima, što je zabrinulo one koji su ovu društvenu mrežu, nekada isključivo zasnovanu na fotografijama, koristili upravo za deljene slika.

"Definitivno smo uznemirili veliki broj fotografa. Želim da budem jasan: iako se oslanjamo na video, i dalje vrednujemo slike. Slike su oduvek bile deo Instagram-a", svestan je Moseri. "Mislim da smo se previše fokusirali na video u 2022. godini, previše rangirali i, u principu, prikazivali klipove, a nedovoljno fotografije. U međuvremenu smo to izbalansirali, pa su lajkovi slika i lajkovi videa sada otprilike jednaki, što je dobar znak da smo uspeli".

Nakon priznanja, Moseri se takođe dotakao botova na platformi. "Definitivno imamo spam i botove na Instagram-u. Trudimo se da ih redukujemo. Trenutno me najviše brinu komentari - to je nešto što aktivno razmatramo i što se nadamo da ćemo unaprediti u toku godine".

Dakle, ukoliko ste smatrali da vam Instagram prikazuje previše klipova, sada možete biti sigurni da se to ne dešava samo vama, već da je to deo politike kompanije. Svakako je lepo videti Moserija da reaguje pre nego što je neka poznata ličnost digla glas protiv uvedenih promena.

Da li ste počeli da koristite Instagram Notes?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA