Košarkaški klub Partizan pustio u rad aplikaciju kako bi napravio još bolji kontakt sa svojim navijačima. Aplikacija dostupna za androide, uskoro i na App Store-u.
Koliko Partizan radi na poboljšanju komunikacije sa svojim navijačima najbolje pokazuje mobilna aplikacija KK Partizan NIS kao savremen, brz i efikasan kanal komunikacije, sada dostupna za preuzimanje na Google Play prodavnici (Android), a uskoro će biti dostupna i na App Store-u (Apple).
Pored objavljivanja vesti, izveštaja sa utakmica i pružanja svih informacija sa košarkaškog terena, aplikacija će se koristiti kao online mesto okupljanja svih fanova KK Partizan, predstavljanja aktuelnih vesti iz kluba, promovisanja akcija, kampanja i događaja koje će Klub organizovati u budućnosti.
Tu je i "Grobaropedia", kutak na aplikaciji gde navijači odgovaranjem na pitanja proveravaju znanje o istoriji voljenog kluba. Aplikacija je osmišljena tako da podstiče na interaktivnost.
Najaktivnije navijače klub će nagrađivati pomoću sistema sakupljanja "poena" i "koševa". Aktivnostima kao što su dolazak na utakmice, kupovina sezonske karte, odgovori na kviz pitanja, učešće u anketama i drugo. Navijači stiču mogućnost za osvajanje nagrada, popusta u Partizanovoj prodavnici, popusta na kupovinu sezonskih karata naredne sezone...
Tu je i mogućnost SMS glasanja za igrača utakmice, pa Grobari mogu da izaberu svog miljenika, a da istovremeno na simboličan način finansijski pomognu klubu.
Na aplikaciji će moći da se čitaju online izdanja novina "Crno na Belo", koje će redakcija Marketinga i PR-a kluba pripremati za svaki meč Evrokupa kada je Partizan domaćin. Prvi broj je izašao 9. oktobra, za utakmicu protiv Zenita.
Zanimljivo je da je za manje od pola sata od kada je zvanično postavljena na Play store-u, aplikaciju preuzelo više od hiljadu ljudi. Prvo pitanje u anketi bilo je da korisnici sami ocene kvalitet aplikacije, "školskim" ocenama od 1 do 5. U anketi je učestovalo preko 800 ljudi i srednja ocena je bila 4,75.
Navijači su očigledno prepoznali rad i trud koji ekipa Marketinga i PR-a KK Partizan ulaže, što pokazuju mnogobrojni pozitivni komentari na društvenim mrežama.
Grobari svaku akciju svog voljenog kluba isprate na krajnje simpatičan način, pa je tako jedan od najzanimljivijih tvitova na ovu temu bio: "Sme li neko da se igra marketinga sa nama?".
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.