Google Maps: Promene su stigle u Srbiju! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google Maps: Promene su stigle u Srbiju!

Google Maps imaće novi izgled, kompanija i zvanično potvrdila.

  Izvor: Promo/Droid Life

Fragmenti velikih promena koje slede, a koje smo viđali tu i tamo, sad su i zvanično potvrđeni na Google blogu - Maps će dobiti nov izgled! Novi interfejs donosi svetlije boje, drugačije ikonice, čistiji, odnosno pregledniji sadržaj i kako se to danas kaže „novo iskustvo korišćenja“ (mi bismo bili zadovoljni i sa „nov način korišćenja“).

Važan dodatak za Google Maps

Tokom narednih nekoliko nedelja korisnici će primetiti više napravljenih promena, a najveća je svakako odvajanje kategorija Maps aplikacija novim ikonicama i bojama - narandžasta boja označavaće hranu i piće, roze zdravlje itd. Kad bismo morali da svedemo promene na jedno zapažanje rekli bismo da Google želi da istakne POI tačke, odnosno mesta interesovanja korisnika - barove, znamenitosti, restorane, klubove, parkinge…

Google izveštaj: Kakva je Srbija na internetu

Novi dizajn omogućiće korisnicima Google Maps aplikacije da lakše uoče ono što traže i da brže dođu do željenog mesta.

Google će omogućiti i drugačije načine navigacije, koji će olakšati promenu tj. prilagođavanje mape načinu putovanja - javnim prevozom, pešice ili automobilom. Ova promena će prvo biti dostupna za Google Maps i servise koji ih koriste (Assistant, Search, Earth i Android Auto), a zatim će biti dostupne svima koji žele da ih prilagode u svoje aplikacije i na svoje sajtove, kroz Google Maps API.

Google Maps opcija razbesnela korisnike

Prvi talas ažuriranja je počeo i kod nas, ako ste Google Maps BETA tester, pa potražite ažuriranje već sad u Google Play prodavnici, a ako koristite redovnu aplikaciju ažuriranje očekujte ovih dana.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA