Upoznajte drugu stranu Srbije | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Upoznajte drugu stranu Srbije

Dizajnerka Maja Stajić uz pomoć IT kompanije Wireless media razvija domaću verzija sajta Booking.com za ruralni turizam, čiji glavni cilj je da pospeši srpski seoski turizam.

  Izvor: Mondo/ Goran Sivački
  Izvor: Promo

"Nađite svoj mir i uživajte u prirodi. Značiće vam", to Maja poručuje svima.

Maja Stajić je već 10 godina grafički i web dizajner, a poslednjih pet radi honorarno. Poslednjih nedelja je ipak najviše posvećena sopstvenom projektu - Rural Serbia Tourism, čija osnovna ideja je da stranim i domaćim turistima olakša posao u potrazi za seoskim domaćinstvima u kojima bi želeli da provedu odmor na malo drugačiji način.

"Ideja da napravim RST aplikaciju mi je sinula nakon predavanja kompanije Wireless media u dizajn habu Nova Iskra, gde je ova IT kompanija ponudila saradnju dizajnerima za rad na njihovoj platformi. Na temu za aplikaciju sam došla posmatrajući svog tatu Đorđa, koji naše porodično imanje u Dolovu, selu nadomak Pančeva, pokušava da oživi sa puno ljubavi i elana i predstavi ga ljudima. Takođe, on se uvek trudi da pokaže kako su naši preci živeli pre 200 godina i to mi je bila prelepa inspiracija za ceo projekat", rekla nam je Maja i pojasnila svoju ideju:

"Želim pre svega da pomognem stranim i našim turistima da što lakše nađu mesto na koje mogu da se izmeste i vide čari života na selu. To neće biti samo uživaje u prirodi, već i upoznaje druge strane Srbije, kulturne i svakodnevne aktivnosti meštana, ali i otvaranje mogućnosti da sami uberete zdrav domaći parajdz i skupite po koje jaje za doručak. Druga ideja jeste da pomognem domaćinstivma koja se bave ovom vrstom turizma. Ovde će moći da se predstave i reklamiraju kao na poznatim svetskim sajtovima Booking online i Airbnb, gde turisti imaju mogućnost da izaberu i rezervišu spavanje. Uz to, aplikacija otvara jednostavan i brz način da stupite u kontakt sa domaćinima i u tom smislu prati tehnologiju kojoj su se turisti već prilagodili".

Primetićete da su sajt i aplikacije na engleskom jeziku, a razlog tome je što ciljnu grupu čine strani turisti i dijaspora.

"Naravno, veoma važna ciljna grupa su i naši ljudi, umorni od asfalta i željni mira, prirode, nečeg sasvim običnog i zaboravljenog. Uz sve njih, još jedna veoma važna grupa su korisnici aplikacije, odnosno domaćinstva koja se razlikiju od standarnih hotela i hostela, a imaju svoju interesantnu priču i pre svega dušu" dodaje Maja Stajić.

Iako kampanja tek treba da počne, osim Majine porodične etno kuće Stajić, u projekat su već uključena još četiri domaćinstva. Ona će najvećim uspehom smatrati ukoliko u pravom smislu te reči pokrene seoski turizam u Srbiji.

"Sve ovo je predivno iskustvo. Druženje je uvek uz neki sadržaj, pesmu, slikanje, igru i naravno - dobro vino. Jedan od ciljeva zašto želimo da ova aplikacija i ideja ožive jeste to da se pokrenu domaćinstva. Velikim uspehom celog projekta smatraću okolnost da posle nekog vremena domaćinstva pored noćenja i hrane turistima obezbede dodatni sadržaj koji će im otkriti život na tim podnebljima. Mislim da je to od najveće važnosti ne samo za njih, nego i za poboljšanje seoskog turizma i privlačenje turista".

Preuzmite Android ili iOS aplikaciju i upoznajte se sa srpskim etno domaćinstvima.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA