Igrali smo najprodavaniju igru 2017: Spektakl! | Smartlife RS

Igrali smo najprodavaniju igru 2017: Spektakl!

Nakon konzolne imali smo priliku da igramo i Destiny 2 u PC izdanju - malo je reći da smo iznenađeni!

Izvor: Destiny 2 PC DEMO.

Nekoliko nedelja nakon što se „spustio“ na konzole, Destiny 2 (već najbolje prodavana igra tokom 2017) stigao je i na PC. Tamo negde, ekipa u Bungie-u znala je da je PC scena željno iščekivala momenat kad će se Destiny naći i na PC mašinama, ali za „keca“ nisu jednostavno imali dovoljno vremena i resursa, pa smo morali da čekamo „dvojku“.

Da bismo uživali u svemu što Destiny 2 donosi Bungie tim je morao da se udruži sa eksternom ekipom, pa je odabran Vicarious Visions studio, koji je napravio neke od većih hitova za Activision prethodno. Posao je urađen tako što je Bungie nadgledao razvoj PC verzije, a Vicarious Visions je uradio posao razvoja. Saradnja je odlično prošla, pa je Bungie odlučio da eksterni studio napravi i sadržaj za Destiny 2, koji će se pojaviti u mesecima koji dolaze.

PC Destiny 2 tim imao je nekoliko ciljeva više, osim toga da Destiny 2 za PC izgleda sjajno. Neki od njih su da multiplejer i društveno-socijalne opcije, kakvo su „porukanje u igri“ srede tako da se PC igračima ponude na prirodan i jasan način. Ubacivanje na Battle.net platformu kompanije Blizzard omogućilo je da Destiny 2 PC igrači lakše komuniciraju i sa igračima Overwatch ili Diablo 3 igračima. Takođe, važni je bilo da korisnički interfejs bude intuitivan i lak za snalaženje i prilagođen „PC ukusu“ igrača.

Ipak, ono što je bio izazov i po jeste prilagodljivost igre različitim PC konfiguracijama. Bungie je DEMO Destiny 2 period za PC iskoristio na pravi način, pa je nakon „feedback“-a napravio dobar posao što se „skalabilnosti“ igre tiče, tako da će ona raditi OK i na gejmerskim mašinama i od pre nekoliko godine (ne u top izdanju, ali će moći da se igra solidno).

Dobro je što je Bungie od samog početka insistirao da postoji samo jedna igra - Destina 2 za sve platforme, a ne konzolna i PC verzija. Ova druga jeste uzela mesec dana više da bude objavljena, ali je kompanija želela da PC igrači osete pravu stvar, ne da ovo bude još jedan konzolni port, koji je odrađen aljkavo.

Podrška za miša i tastaturu je nešto što je bio jedan od primarnih ciljeva i Bungie i Activision nisu razočarali. Ipak, o ovome smo već pisali ranije, nakon BETA verzije igre, kad smo prikazali i raspored tastera i opisali igrivost, koja nije nimalo narušena klasičnim PC kontrolama. Taj deo možete da pročitate na LINKU Destiny 2 BETA test.

Tokom testa igre imali smo priliku da je „teramo“ na jednoj od najmoćnijih OMEN laptop „stanica“ današnjice, koja je imala samo najbolji hardver. Nismo imali priliku da poteramo igru u 4K rezoluciji iz tehničkih razloga, ali Full HD i maksimum detalja bili su sasvim dovoljni da vidimo šta to sve Destiny 2 PC verzija nudi (Red Legion kampanja, Nessus, Strike - The Pyramidion, Crucible - PvP…).

Odigrali smo i Spire Integration i Ether Resupply, kako oni to zovu „public events“. U prvom je potrebno sprečiti kibernetičku Vex rasu da obezbedi svoja utvrđenja, praktično braneći se od napada neprijatelja non-stop za određeni vremenski period (Sync Plates). U drugom je potrebno sprečiti neprijatelja da sakuplja Ether uništenjem Prime Servitor-a, gigantske sferične mašine. Naravno, mašinu čuvaju „serviseri“ (Transport Servitors) i bitka je prilično intenzivna. U ovom trenutku je dobro istaći da Destiny 2 na PC-ju radi odlično, izuzetno je preciznih kontrola, kakve samo PC miš može da ponudi, a meniji o kojima smo pričali slični su konzolnim, ali dobro prilagođeni mišu i tastaturi.

Ipak, primetili smo nedostatak u Characters meniju, u kojem se bira oružje, municija i pristupa Skills ekranu. Da biste prešli na njega morate ga kliknuti desnim tasterom miša, iako svi ostali meniji zahtevaju uobičajen levi klik. Naravno, zabuna će trajati koliko i prvi susret sa Skills ekranom, ali je bitno da napomenemo da mali bag s kontrolama postoji, a verujemo da će biti ispravljen ubrzo.

Ako vas zanima priča, detalji o klasama, likovima i kampanji - to smo sve objasnili u PlayStation 4 recenziji. Ako već pročitate taj deo, što vam svakako savetujemo, znajte da je Bungie od tada gotovo ispeglao sve na šta smo imali zamerku - još pre konačnog izdanja za konzole, a sad je sa PC verzijom situacija još bolja

Bungie je za Destiny 2 rešio da naglasak stavi na PvP odeljak, koji osam igrača deli u dve ekipe i ima da ponudi veliki broj mapa, koje su i dobro optimizovane i nude neku vrstu blažene sigurnosti, kad znate protiv koga i kolikog broja protivnika se borite.

Što se mikro transakcija tiče, nismo zadovoljni, naravno, jer ćete gotovo sve smislene i kozmetičke dodatke morati da kupite „za pare“, provlačenjem svoje kreditne ili internet kartice. Kozmetički dodaci su toliko smanjeni, da ćete unapređivati deo po deo opreme za koji je (makar nama) logično da ide u kompletu. Takođe, tu je i izvlačenje dodataka na sreću, koje ćete dobijati nakon „levelovanja“ vašeg lika posle 20. nivoa. Naravno da mislimo da je ovo nepotrebno (što nam traže pare), posebno za igru AAA naslova i kad je već platite toliko koliko je platite (oko 65 evra kod nas).

Destiny 2: 4K PC 60 FPS Homecoming Gameplay First Look – On GeForce GTX!
Izvor: nVidia GeForce.

Što se grafike tiče, Destiny 2 izgleda spektakularno, ako ga pokrenete na moćnoj mašini! Jasno se vidi da su teksture okruženja visoke rezolucije, a ekstra „sloj“ detalja jasno distancira PC verziju od konzolne u grafičkom smislu. Preglednost igre je za pohvalu, a otključan frejmrejt omogućava da igra nikad ne uspori, što se na našoj test mašini nije ni desilo. Ipak, Destiny 2 je iznenađujuće „tanak“ kad se pogledaju segmenti u kojima prevladavaju lišće i trava i te stvari izgledaju na momente čak i lošije nego na konzolama. S obzirom na to da PC počinje da izvlači svaki „atom“ svoje snage u scenama u kojima ima lišća i trave, jasno je zašto su programeri odlučili da ulože trud u frejmrejt i efekte, a ne u zelenilo.

Destiny 2 za PC sadrži, naravno i detaljan Settings meni, koji omogućava podešavanje svih grafičkih i vizuelnih parametara u cilju poboljšanja izgleda ili igrivosti. Zanimljivo je da se osetljivost miša može podesiti samo u 10 koraka, jer moderni „šuteri“ nude drugačiji sistem podešavanja miša.

Na kraju bismo opis Destiny 2 PC igre zaključili rečima da je šest nedelja čekanja da igra izađe nakon konzola potpuno vredelo! Destiny 2 je sjajan kad se igra na moćnom računaru sa tonom grafičkih dodataka, efekata, detalja i frejmrejtom, koji leti, a kontrole mišem i tastaturom su gotovo idealne.

Destiny 2 će PC igrači igrati verovatno prvi put, osim, ako usput ne poseduju i neku konzolu. Upravo od tog momenta zavisi i naša konačna preporuka. Ako ste igrali prvi Destiny, onda će Destiny 2 na PC-ju biti korak unapred u svakom segmentu, iako igra neće ostati upamćena kao revolucionarn. S druge strane, ako igrate Destiny 2 kao zasebnu, prvu priču i volite ovakav tip igre, onda je Destiny apsolutni „must have“ i gejming "kultura" koju morate negovati, ali samo ako je igrate na odgovarajućoj mašini. Lepo smo rekli pre nekog vremena - skupljajte pare, za ovu igru trebaće vam nov PC ;)

Destiny 2 ZA:

- Odlična grafika
- Solidna priča i kampanja od oko 12 sati
- Sve dobre stvari iz prve igre su i dalje tu
- Gluma, zvuk, efekti
- Nema većih bagova ili nedostataka tehničke prirode

Destiny 2 PROTIV:

- Ne preterano inovativna u odnosu na original
- Mikro transakcije su i skupe i nepotrebne
- Povremeni "lag" servera

Ocena igre, platforma i kupovina

Konačna ocena: 85 odsto od 100.
Autor teksta: MONDO MobIT
Platforma: PC
Igru ustupioComputerLand.

OMEN by HP Laptop 17-an053nr specifikacije:

- Procesor: Intel Core i7-7700HQ @ 2.80 GHz, 6 MB cache
- Operativni sistem: Windows 10 Pro (64-bitni)
- Grafika: nVidia GeForce GTX 1070, 8.191 MB GDDR5
- Monitor: 17.3 inča (44 centimetra), Full HD IPS anti-glare WLED-backlit
- RAM: 32.720 MB DDR4-2400 SDRAM (2 x 16 GB)
- HDD: 1196802 MB, 7.200 obrtaja
- SSD: 256 GB PCIe NVMe M.2 SSD
- Mreže: 10 / 100 / 1000 GbE LAN, Intel 802.11b/g/n/ac (2 x 2) Wi-Fi i Bluetooth 4.2 kombo
- Media disk: DVD / CD
- Baterija: Do 3 sata i 45 minuta (2 sata i 30 minuta video reprodukcija)
- Priključci: Thunderbolt 3 (do 40 Gb/s, Power Delivery, DP1.2, HP Sleep i Charge opcija), 3 x USB 3.1 Gen 1 (1 HP Sleep i Charge opcija), Mini DisplayPort, HDMI, RJ-45, 1 slušalice / mikrofon kombo 3.5 mm audio, čitač SD kartica
- Zvuk: Stereo Bang & Olufsen zvučnici, HP Audio Boost, DTS Headphone:X
- Cena: Uređaj još uvek nije u slobodnoj prodaji.

Destiny 2 – Official PC Open Beta Trailer