Ratchet & Clank su konačno stigli! | Smartlife RS

Ratchet & Clank su konačno stigli!

Nakon skoro petnaest godina, izgldaju bolje nego ikad.

Izvor: Promo/Play.co.rs

Nove generacije konzola su prisutne u našim domovima već neko vreme, a bilo je samo pitanje momenta kada će franšiza koja uskoro puni 15 godina, ugledati svetlost dana i na Playstation četvorci. Ratchet i Clank su konačno stigli i mora se priznati, izgledaju bolje nego ikad! Doduše, da izgledaju gore, ne bi valjalo nikako, ali nemajte brige –  momci  i devojke iz Insomniac Gamesa su vredno radili i pred nama  je prava punokrvna triple  A svemirska avantura!

Izlazak igre je tempiran tako da će se, paralelno sa njom, u bioskopima pojaviti i prvi animirani Ratchet and Clank film, pa će fanovi igre imati razloga za duplo zadovoljstvo. Još uvek nismo imali prilike da pogledamo film, ali ako se po jutru dan poznaje, ili u ovom slučaju ako se po igri film poznaje, ne vidimo nijedan razlog da ga ne stavite u vašu watch listu. Čak iako niste poznavalac lika i dela Rečeta i Klenka, ovo je savršena prilika da ih upoznate, jer su i film i igra urađeni kao origin story, priča pre svih priča. Dakle, imaćemo priliku da vidimo kako je ovaj simpatični dvojac uopšte i nastao.

Onaj prvi utisak kada pokrenete igru će nesumnjivo biti pozitivan, jer će vas njen audio-vizelni prikaz prebaciti u jedan od najlepših svetova koji ste ikada imali prilike da vidite u video igrama. Bogatstvo prelepo ukomponovanih boja, fenomenalne cutscene koje odaju utisak animiranog filma (hint: jesu iz filma), u kombinaciji sa glasovnom glumom likova i muzikom koja prati sve to – sve je uklopljeno baš kako treba i urađeno do granice samog savršenstva. Humor takođe postoji,  ali se ne zasniva na nekim super duhovitim dijalozima već je prisutan više u nekom simpatično smešnom obliku.

Kada se prebacite u kožu Rečeta, malenog Lombaxa (koji je neka kombinacija lisice i mačke), igra će vas veoma brzo i lako ubaciti u mehaniku gameplaya. Vremenom će naravno i sam Rečet otključavati neke svoje nove mogućnosti, ali ne kao skillove, već kao dodatnu opremu za njega. Onaj najbitniji deo opreme, robotić Clank, će vam se pridružiti veoma brzo i uskoro ćete zajedno krenuti u – pa šta drugo – nego u spasavanje galaksije. Malo li je?

Dakle, vaš Lombax će se uputiti iz svoje mehaničarske radionce sa jednim francuskim ključem, a do samog kraja će biti opremljen sa toliko opreme i oružja da nećete znati gde ćete pre sa njma. Gravitacione čizme, džetpek, hoverboard i mnogo toga još, a na to sve i arsenal naoružanja na kome bi mu skoro svaki FPS heroj pozavideo.

Što se samog oružja tiče, njihov dizajn, količina i orginalnost je opet na vrhunskom nivou. Da li ćete se držati bacača plamena, ili ćete u borbi bacati disko kugle zbog kojih će vaši neprijatelji plesati a vi ih nakon toga pretvoriti u ovce pomoću sheepinatora – to je totalno na vama.  Uvek ćete imati neki novi vid uništavanja horde protivnika koje vas čekaju.

O ostalim detaljima i utiscima čitajte u tekstu Vladimira Pantelića na Play! sajtu.

Pratite nas i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Ratchet & Clank - Story Trailer | PS4