I pored dobro poznatog imena, novi model nije više veliki robusni terenac, već praktični SUV model dostupan sa potpuno električnim pogonom ili kao blagi hibrid
Opel je upravo objavio prve zvanične fotografije svog potpuno novog SUV modela poznatog imena – Frontera. Ovde, međutim, nije reč o nasledniku istoimenog terenca koji je u dve generacije proizvođen u periodu od 1991. do 2004. godine, već o modelu koji dolazi umesto još uvek aktuelnog korsovera Crossland.
Novi model će u ponudi imati potpuno električne verzije pogona, a biće dostupan i kao blagi hibrid (mild hybrid). Odnosno, po ponudi pogonskih konfiguracija biće identičan svom francuskom "bratu", dolazećem modelu Citroen C3 Aircross.
A to znači da će kupci, bar u početku prodaje, moći da izaberu električnu Fronteru, najverovatnije sa 150KS i baterijom kapaciteta 50kWh ili hibridnu konfiguraciju sa trocilindričnim turbobenzincem od 1,2 litra zapremine u kombinaciji sa izuzetno efikasnim električnim pogonom od 48 volti.
Ipak, više informacija o kompletnoj paleti elektromotora i hibridnih pogona, njihovoj snazi i potrošnji biće naknadno objavljeno.
Stara Frontera bila je srednje veliki džip, odnosno "ozbiljan terenac" zasnovan na japanskom modelu Isuzu Wizard. Nova, treća generacija nastala pod krovom grupacije Stellantis, i sa pomenutim novim Citroenovim krosoverom deli veliki deo zajedničkih elemenata i robustan dizajn spoljašnosti.
Takođe, nova Frontera "raskida" sa klasičnom čeličnom šasijom, udaljava se od off-road karaktera svojih prethodnika i tržišno se više pozicionira kao praktični korosover nego punokrvni terenac.
Osim sličnosti sa francuskim modelom, mnogi detalji nove Frontere dosta podsećaju na one viđene u modelu Mokka. U unutrašnjosti se može primetiti dizajn elemetan koji predstavlja neku vrstu kopilacije rešenja već viđenih kod nekih modela drugih proizvođača Stellantis grupe.
Deo standardne opreme je Opelov digitalni "Pure Panel" kokpit, koga čine dva ekrana dijagonale 10 inča.
A kada je o pomenutoj praktičnosti reč, Frontera budućim vlasnicima nudi više od 460 litara prostora u prtljažniku, koji se kada se nasloni zadnjih sedišta (deljivi u odnosu 60:40) spuste, povećava na impresivnih 1.600 litara. Osim toga, visina poda prtljažnika novog SUV-a podesiva je u dva nivoa.
A oni koji novu Opel Fronteru budu kupovali sa željom da njom sa porodicom putuju na letovanja i zimovanja, kao dodatnu opremu, uz doplatu mogu da naruče funkcionalne krovne nosače na koje je moguće natovariti nešto više od 200 kilograma prtljaga.
BONUS VIDEO: