Nezabeleženo rekordan avgust: U Evropi nikada nije prodato više električnih automobila | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nezabeleženo rekordan avgust: U Evropi nikada nije prodato više električnih automobila

Sa ukupno 21.549 registrovanih primeraka u avgustu, Tesla Model Y je u avgustu bio najprodavaniji električni automobil na evropskom tržištu

  Izvor: SmartLife / Tesla

Prodaja električnih automobila na evropskom tržištu, iz meseca u mesec, stalno raste. Međutim, i pored toga što su benzinci i dalje najtraženiji, u avgustu je upravo porast broja novoregistrovanih električnih vozila bio glavni uzrok ukupnog rasta prodaje.

Tako su električna vozila ukupno zabeležia drugi najveći mesečni tržišni udeo u Evropi, odnosno na 28 posmatranih evropskih tržišta. Od ukupnog broja registrovanih, električni automobili su činili 22 odsto, navela je analitička kuća JATO Dynamics.

Sa ukupno 21.549 registrovanih primeraka u avgustu, Tesla Model Y je u avgustu bio najprodavaniji električni automobil na evropskom tržištu. To je rast prodaje od čak 208 odsto u odnosu na isti mesec prošle 2023. godine.

Veliki rast prodaje zabeležio je i još jedan Teslin automobil – Model 3. Ovog avgusta prodato je čak 307 procenata više u odnosu godinu ranije.

Na trećem mestu, sa raston od 61 odsto, našao se Volkswagen ID.4. Veliki rast prodaje zabeližili su i jeftiniji MG 4, ali i luksuzniji modeli BMW iX1 i Mercedes EQA.

Ukupno, u Evropi je u prvih osam meseci 2024. godine registrovano je 169.420 novih električnih vozila – više nego ikada do sada.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

17:48
INVESTICIJA U KRAGUJEVCU JE SAMO POČETAK ERE ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA U SRBIJI Treba da posebno obratimo pažnju na JEDNU VAŽNU STVAR
Izvor: Kurir televizija
Izvor: Kurir televizija

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 12

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Goran

Obična propaganda. E-Auto je najveće uništenje prirode. Dok se proizvede zagadi prirodu kao Dizel plus 200 hiljada km. Vek baterije mu daleko ispod 200 hiljada. Tako da će uvek biti veći zagadjivač od Dizela. Pored toga, kod E-Auta auspuh je samo premešten sa auta na elektrane. Prevara veka.

Dragan

Kupio sam pre 6 meseci elektricni pikap. Nosivost mu je 680kg nesto manje nego moj predhodni. Za moj posao je spas bio. Malo sam kredit uzeo, malo skupio, prodao stari i nekako ga kupio. S obzirom da sam trosio oko 3 rezervoara mesecno sa starim dizelasem onda je usteda ocigledna. Nije za duge staze ali nekih 200 kilometara auto puta predje. Po gradu mozda 50km vise. Ali nema vise da svakih 7 dana na pumpi ostavim 12000 dinara za pun rezervoar. Malo mi je bilo tesko dok se nisam uklopio oko punjenja ali sada je to sablonski. Malo kuci, malo javnim i gotovo. Malo sam se raspitivao pre kupovine, ma ne zarezuje te niko 5 para. Ako nemas para, od drzave nista ne ocekuj. Sta onda da pricamo o ovim novim kolima koja kostaju po 40-50 hiljada eura. Pa svuda u svetu se to dobro stimulise i pomaze od strane drzave da je obican gradjanin kupi a kod nas suprotno i posle kukaju sto nam se kola raspadaju od starosti i dima. Ovo je tekst koji je za normalne uredjene drzave gde mozes da kupis kola i da ih otplacujes po 200-300 eura mesecno i to bez kamate jer drzava tu pomaze. A kod nas, ako uzmes kredit imas da ih dva puta platis na kraju.

Lex

Tesko se prihvata nova tehnologija, sve dok se ne proba. Narocito kod nas u Sribji. Do skoro su ljudi u Srbiji kleli u rucni menjac, tj. manuelni menjac, a svako kada je jednom probao u "kvalitetnom" vozilu automatski menjac nikada vise nije hteo da vidi manualni menjac. Mi jos tu boljku ne mozemo da prebolimo i tesimo se kao mi smo pravi vozaci zato sto vozimo manualni menjac, a svkao bi od nas voleo da kupi novo vozilo sa automatskim menjacem, dvostrukim kvacilom i sl. Isto tako ce biti godinama, ako ne i decenijama u Srbiji dok ne probamo elektricni automobil, necemo ni znati koliko je zapravo dobar elktricni automobil. Da dodam i to da ce iz godine u goidnu elektricni automobili sve bolji i bolji. Naravno nije Tesla jedini elektricni automobil. Kinezi i Japanci dominiraju elektricnim i hibridnim automobilima.