Rešenje pomoću kog ćete moći da kontrolišete ceo prodajni proces i proširite biznis ne na komšiluk, ne na region, već - na ceo svet.
Kovid pandemija je nesumnjivo uticala na sve sfere života, ali čini se da ništa nije pretrpelo takve turbulencije, kao one kroz koje su prošle različite industrije i vlasnici malih, ali i velikih biznisa.
“Nova realnost” i očigledna nadolazeća kriza - naterala je mnoge biznise da prilagode svoje poslovanje novonastaloj situaciji, kako bi posao održali na nogama.
Restorani, prodavnice, marketi, veliki trgovinski lanci: svi su uložili napore da dopru do kupaca i van tradicionalnih okvira. Oni, koji to nisu - sigurno su se zapitali kako to da učine.
Da li se slično dogodilo i vama?
Ako je odgovor u bilo kojoj meri potvrdan, sigurno tražite načine da vaš biznis održite i učinite profitabilnim i tokom neizvesnih vremena.
Zato - nastavite sa čitanjem.
Ako ste vlasnik biznisa ili vodite preduzeće, šta je jedna stvar koju ste sa sigurnošću mogli da zaključite tokom trajanja pandemije? Odgovor je: korisnici i potrošači cene brendove i kompanije koje im garantuju sigurnu i bezbednu kupovinu, kao i proizvode koji im bez fizičkog kontakta mogu doći na kućnu adresu. One, koje možete poručiti iz udobnosti svoje fotelje. Jednostavno rečeno: biznisi koji su u stanju da se prilagode potrebama i zahtevima mušterija i budu dostupni i u uslovima kada sve postaje nedostupno, najbolje će proći i u periodima krize.
Ako se takav izazov našao i pred vašim biznisom, rešenje se zove - DIGITALIZACIJA BIZNISA, prelazak na onlajn prodaju.
Kako je primeniti?
Dobra stvar je što je većina potencijalnih korisnika ili potrošača već duboko “zagrizla” u digitalni svet. Oprobali su onlajn kupovinu - i čini se da im se dopalo.
Vodeće svetske kompanije, kao i trgovci i proizvođači, brzo su uočili koliko je važno da baš sad optimizuju procese i povećaju produktivnost i pređu na onlajn poslovanje, pokrenu svoj webshop ili započnu prodaju svojih proizvoda i putem interneta. Ko još ne bi voleo da u izazovnom vremenu smanji troškove, a poveća profit i pronađe nove kupce? Tu nastupa SAP Commerce Cloud.
Možda vam sad zvuči komplikovano, ali SAP Commerce Cloud je rešenje putem kog ćete moći da kontrolišete ceo prodajni proces i proširite svoj biznis ne na komšiluk, ne na region, već - na ceo svet. Ono korisnicima omogućava kontrolu nad procesima komunikacije, prodaje i korisničke podrške, kako bi biznisi neometano prodavali svoje proizvode preko svih kanala distribucije.
U čemu je snaga ovog alata, zašto treba da razmislite o korišćenju istog? Pomaže vam da, sem pronalaska novih klijenata, iste i zadržite, jer ceo prodajni proces teče glatko, jednostavno i u par koraka. Softver obezbeđuje korisničko iskustvo kojim će svaki kupac biti oduševljen, a već znamo pravilo da je samo zadovoljan kupac - lojalan kupac.
Počevši od prve pretrage, pa sve do naručivanja proizvoda, korisnici su motivisani da ostvaruju više kupovina, i samim tim ispunjavaju krajnji cilj - čine vašu kompaniju digitalno uspešnom!
Opremite se dobrim alatima, digitalizujte biznis: želimo vam uspešnu onlajn prodaju i mnogo zadovoljnih kupaca širom sveta!
/PROMO TEKST/