Kreativa kroz nauku

UPOZNAJTE METHOD: Agenciju za sadržaj, kreativu i performans

Oformljena agencija jedinstvenog koncepta na našem tržištu.

Izvor: SmartLife / METHOD

Najmoćniji medijski i tehnološki sistem u regionu proširio je postojeći spektar usluga i zahvaljujući dodatnoj ekspertizi, formirao agenciju jedinstvenog koncepta pod imenom METHOD.

METHOD agencija je nastala proširenjem Creative i content studija timom profesionalaca koji se bave planiranjem i zakupom medijskog prostora.

Novoformirana agencija nudi full service marketinške usluge koje počivaju na tri glavne grupe usluga:

  • kreativnim uslugama
  • uslugama kreiranja i distribucije sadržaja i
  • performance marketingu (planiranje i zakup medija).

Na čelu Method tima je Igor Černiševski, profesionalac sa preko 20 godina iskustva u oblasti digitalnog marketinga, a kreativni deo tima vodi Katarina Pejić.

"Method predstavlja nešto jedinstveno na našem tržištu, integrisanu agenciju koja je nastala kroz kombinovanje ključnih ekspertiza našeg sistema, uzevši po nešto od Wireless Medie i medijskih portfolija Adria Media Group, Adria Media Magazine i Mondo. Time smo dobili integrisanu agenciju koja se nalazi u srcu medijskog sistema i svojim klijentima nudi ono od čega naš sistem svakodnevno živi - sadržaj, kreativu i performans. Na dokazanu ekspertizu tima koji godinama razvija i prezentuje sadržaj i koji nas je doveo na mesto broj jedan među izdavačima u Srbiji, dodali smo tim koji nosi sa sobom ozbiljne performans rezultate. Time smo došli u poziciju da klijentima i partnerima ponudimo integrisane kampanje sa fokusom na rezultate, kakve ne mogu dobiti na drugom mestu. Upravo je fokus na finalni biznis rezultat klijenata nešto što je nosilac naše usluge i što će biti osnova daljeg razvoja Methoda", izjavio je Igor Černiševski.

Izvor: SmartLife / METHOD

Katarina Pejić je istakla da su inspirisani umetnošću i kreativnošću, ali da se rad agencije i svi procesi zasnivaju na nauci.

"Važno nam je da stvaramo rešenja sa preciznošću dokazanih procesa, jer je identifikovanje sredstava za postizanje cilja podjednako važno kao i samo kreativno rešenje. Iskustvo koje smo stekli kroz rad u okviru našeg sistema doprinelo je da mi danas možemo da ponudimo najviši nivo ekspertize u svakom sektoru, stavljajući na prvo mesto kvalitet sadržaja koji proizvodimo, način na koji taj proizvod predstavljamo, kao i broj ljudi koji će to videti", zaključila je Katarina.

/PROMO TEKST/