ŠTA RADI MENADŽER DRUŠTVENIH MREŽA: Objavljuje postove ili iza toga stoji nešto mnogo važnije i kreativnije | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društveni i korisni

ŠTA RADI MENADŽER DRUŠTVENIH MREŽA: Objavljuje postove ili iza toga stoji nešto mnogo važnije i kreativnije

Autor Marko Čavić Izvor Promo
Autor Marko Čavić Izvor Promo

Pogledajte priču naše Marija koja vas sigurno zanima - šta rade sve social media manager-i danas i zašto su nam svima veoma važni.

Čini se da je posao menadžera društvenih medija samo da objavljuje postove na brendiranim platformama DM, ali posao čiji je originalan naziv, social media manager, mnogo je više od pukog postavljanja informacije i fotografije/video sadržaja na mreže.

U samom nazivu imamo tri ključne reči: društveni, medij, menadžer i svaki od tih pojmova podrazumeva kreativnost, komunikaciju, dobru strategiju.

Možda će vas zanimati

Budući da su društveni mediji veći nego ikad i da se neprestano razvijaju, posao DM menadžera podrazumeva ogroman trud u angažovanju publike tj. čitalaca ili gledalaca i kvalitetno vođenje profila radi kreiranja dobre reputacije brenda, odnosno medija.

Iako su marketing društvenih mreža i oglašavanje veliki deo celokupne marketinške strategije za kompanije, društveni mediji se tiču ljudi, razgovora i razvijanja brenda dok grade veze sa publikom.

Posao menadžera društvenih medija u samom mediju je zahtevan, podrazumeva veliku koncentraciju i sposobnost da se prepozna vest i način na koji će biti plasirana publici. Mediji su kreatori javnog mnjenja i zbog toga je posao menadžera DM medijske platforme za lestvicu odgovorniji nego na drugim platformama - zahteva punu pažnju, kreativnost i dobro poznavanje savremenih trendova i tehnologija.

Social media manager Mondo SmartLife portala, Marija Đurović, otvara vrata svog sveta i vodi vas kroz jedan od najlepših poslova. Saznajte kako nastaju naše objave i zašto je telefon jedan od Marijinih najvažnijih alata.

Šta radi menadžer društvenih medija VIDEO
Izvor: Smartlife

Društveni mediji nisu samo aktivnost već i ulaganje dragocenog vremena i resursa”, kažu stručnjaci. "Jedan od najvažnijih resursa je telefon, a vreme je da ga iskoristimo za najbolje što imamo da ponudimo našim čitaocima“, rekla je naša Marija između ostalog.

Pogledajte video i otkrijte zanimljivu priču o svetu društvenih medija, ali sa one druge strane!

/PROMO TEKST/

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi