vivo u Srbiji

VIVO U SRBIJI: Ko je vivo, kakvi su planovi za našu zemlju i šta nam novo spremaju

Od 8. juna vivo telefoni dostupni su zvanično i kod nas, a mi smo seli sa vivo ekipom i otkrili sve što vas zanima o ovoj kompaniji. Na kraju vas čeka i veliko iznenađenje ;)

Izvor: SmartLife / VIVO

Kompanija vivo je od juna i zvanično dostupna u Srbiji.

vivo je peti najveći proizvođač telefona na svetu i prva zemlja regiona, nakon Austrije, u kojoj je vivo dostupan je upravo naša zemlja.

Za sada su u Srbiji dostupna dva modela, vivo Y70 i vivo Y20s, a deo su mladalačke serije telefona, koja akcenat stavlja na kameru, dobru bateriju i zabavu na telefonu dobrih mogućnosti.

Sve karakteristike ovih telefona predstavili smo vam nakon naše najave dolaska vivo kompanije u Srbiju, posle beogradske premijere, a sada ćemo vam ispričati jednu sasvim novu priču, koju su nama ispričali predstavnici vivo kompanije sa kojima smo imali priliku da se sretnemo dok su još planirali svoj dolazak u Srbiju.

KO JE VIVO I ŠTA JE RADIO DO SADA

vivo je tehnološka kompanija osnovana 1995. godine u Donguanu, u Kini. Na tržištu mobilnih telefona pojavili su se gotovo pre dve decenije, tokom 2003. godine, a vivo smartfon brend postoji od 2011. godine.

Već tokom 2017. godine kompanija je proslavila veliki uspeh - prodatih 100 miliona telefona, među kojima su bili i prvi telefon sa Hi-Fi čipom, ali i prvi najtanji telefon na svetu. Još jednu tehnologiju bez koje danas ne možemo da zamislimo mobilni telefon razvio je prvo vivo - skener otiska prsta u ekranu! Tu tehnologiju vivo je prikazao na CES-u 2018. godine.

vivo je često bio sponzor velikih sportskih takmičenja, pa je 2018. bio zvaničan smartfon FIFA svetskog prvenstva u Rusiji, a već prošle i Evropskog prvenstva EURO 2020.

Flagship linija vivo telefona nazvana je NEX, a nastaje kao komercijalna verzija prototipa APEX, kojeg vivo predstavlja na MWC kongresima. U ovoj seriji nalaze se telefoni poput modela koji je ceo od ekrana ili najtanji 5G telefon sa gimbal kamerom.

Kao što imate priliku da vidite, to što je vivo trenutno broj pet na tržištu mobilnih telefona nikako nije slučajnost i svoju dobru poziciju na tržištu kompanija duguje ne samo dobroj strategiji i dobrim telefonima, nego i velikom ulaganju u istraživanje i razvoj. R&D će ostati jedan od prioriteta, objasnili su nam predstavnici kompanije na ovom intervjuu.

Vivo širom sveta ima 10 razvojnih centara u kojima radi više od 10.500 ljudi. Trenutno se razvija veliki broj stvari u vezi sa 5G, veštačkom inteligencijom i softverom najviše, ali se uporedo radi i na rešenjima i poboljšanjima i za sve druge aspekte mobilnih telefona i opreme.

ŠTA ZNAČI VIVO IME

vivo je bazirano na latinskoj reči i znači biti živ ili živeti.

Globalno je prepoznatljiva reč i odabrana je zbog činjenice da se savršeno uklapa sa načinom razmišljanja vivo kompanije i njenih zaposlenih, ali i zbog toga što oslikava nešto pozitivno i nešto što se stalno dešava.

“vivo je poput vašeg najboljeg prijatelja, poput života, uvek tu za vas, spreman za svaku akciju“, objasnio nam je Seon-Il Hwang, potpredsednik vivo brenda za Evropu.

VIVO U SRBIJI SADA I PLANOVI ZA BUDUĆNOST

vivo je na evropsko tržište došao 2020. godine. Srbija je 10. evropsko tržište na kojem se vivo i zvanično predstavio, istovremeno sa Austrijom, a nakon Francuske, Velike Britanije, Poljske, Italije, Španije, Nemačke, Rumunije i Češke.

vivo telefone trenutno koristi preko 400 miliona korisnika, a tokom 2020. godine prodato je preko 111 miliona telefona na preko 40 tržišta.

Srbija je prva lokalna kancelarija vivo kompanije na Zapadnom Balkanu, otvorena 15. januara ove godine, a prva dva telefona vivo Y20s i vivo Y70 u prodaji su od 8. juna kroz partnersku mrežu i onlajn. Kompanija je obezbedila podršku nakon prodaje, kao i servis, a svi korisnici mogu da prate i njihove kanale na društvenim mrežama za direktnu komunikaciju sa predstavnicima brenda.

Seon-Il Hwang, potpredsednik vivo brenda, zadužen za Brending, PR i eCommerce u Evropi, rekao nam je da se kompaniji vivo ne žuri i da žele što bolje da upoznaju svako tržište na kojem posluju, kako bi mu se najbolje prilagodili. “Idemo apsolutno korak po korak. Imamo vremena. Kultura naše kompanije nije poput drugih. Brojke nam nisu ključne u prvoj godini i želimo da nas korisnici što bolje upoznaju. Trudimo se da odličnim proizvodima i dobrom komunikacijom skrenemo pažnju na sebe. Želimo da nam korisnici i partneri veruju. Ovo ne važi samo za Srbiju, nego i za celu Evropu i za ceo svet, na kraju“.

Ova godina je izuzetno važna za kompaniju, objasnio nam je Hwang, i zbog promocije putem EURO 2020 kampanje, dok će naredne dve godine vivo iskoristiti da ojača svoju poziciju kod partnera na otvorenom tržištu, ali i operatora, jer će vivo telefoni biti ponuđeni korisnicima kroz svaki način prodaje.

“Naš cilj je još više telefona u Srbiji, ali još više dobrih, kvalitetnih telefona, ne bilo kakvih“, rekao je Hwang.

vivo će se i ove godine i u budućnosti truditi da postane sinonim dobrog telefona u Srbiji i Evropi, a ako bi morali da se opišu jednom rečenicom ili krilaticom, onda bi to bilo PERFECT SHOT. Naravno, ovo se ne odnosi samo na kameru, koja je svakako prioritet na vivo telefonima, nego i na svaki drugi aspekt telefona.

Naravno da nas je zanimalo da li ćemo imati priliku da vidimo najmoćnije i najbolje vivo telefone i u Srbiji uskoro.

“Uradili smo veliko istraživanje sa preko 9.000 učesnika, koje nam je pokazalo kako stvari u Evropi funkcionišu. Nakon toga shvatili smo da pored poziva i poruka pre svega korisnici žele dobru kameru. Ipak, moramo da poštujemo i komercijalnu karakteristiku svakog tržišta. Za ovaj deo Evrope, Centralno-Istočni, karakteristično je da se najveći broj telefona proda u cenovnoj klasi do 285 evra. To znači da su potrebe tržišta takve da mu trenutno najviše odgovaraju upravo telefoni koje smo predstavili - vivo Y20s i vivo Y70. Uskoro će biti novih modela iz vivo Y serije, ali oni neće koštati 1.000 evra, jer to nije praktično, ali i ekonomski isplativo u ovom trenutku. Da, to će nam pomoći da izgradimo snažniji brend sa boljom slikom, ali to sad nije prioritet. Prioritet je da korisnici budu zadovoljni telefonima koje im ponudimo u cenovnoj klasi koja im najviše odgovara“, zaključio je Hwang.

“Želimo da korisnici znaju da smo tu, da nismo Srbiju izabrali tek tako da se nađe na našoj mapi, nego zaista sa željom da ljudima ponudimo kvalitet, izbor i bolji telefon. Organizovali smo podršku i sve što prati prodaju telefona tako da korisnik bude u centru pažnje i trudićemo se da ispunimo našu misiju, a to je taj PERFECT SHOT, bilo da se radi o kameri ili bilo kojem drugom aspektu korišćenja mobilnog telefona“, rekao nam je za kraj Antony Zhang, marketing menadžer vivo kompanije za Balkan.

I jedna sjajna stvar na kraju, ekskluzivno na SmartLife sajtu - sledeći vivo telefon koji nam stiže u Srbiju je vivo V21 5G, verovatno najbolji selfi telefon sa kamerom rezolucije 44 MP i OSI opcijom ;) Više detalja uskoro, pratite nas!

/PROMO TEKST/

Tagovi