Apple širi svoj program nezavisnih servisa u skoro sve zemlje u kojima prodaje svoje proizvode
Tehnološki gigant, vlasnik najvrednijeg brenda na svetu, kompanija Apple često je bila na meti kritika zbog skupe popravke svojih uređaja. Ako bi vam se nešto desilo sa iPhone, iPad ili Mac računarom, morali ste da ga odnesete direktno u Apple store ili kod nekoga od velikih prodavaca koji obavljaju popravke. Sve to pod uslovom da u vašoj zemlji postoji zvanični Apple store (kao što u Srbiji ne postoji) ili bar nekoliko prodavaca koji se bave popravkama.
Prema nedavno objavljenim podacima na zvaničnom Apple sajtu, ova kompanija je odlučila da proširi svoj program nezavisnih servisera. Ovo znači da ukoliko vaš lokalni servis poseduje Apple sertifikat, moći ćete da odnesete telefon kod sertifikovanog servisera i da vam se zameni ekran zvaničnim Apple rezervnim delom, a ne kineskom kopijom sa Ali Express, Wish i sličnih sajtova.
Srbija je na listi zemalja u kojima će se program pokrenuti krajem ove godine
Za sada je program dostupan u Americi, Kanadi i Evropi.
Da bi neko mogao da učestvuje u programu, potrebno je da se prijavi, i nakon prijema je moguća kupovina velikog broja rezervnih delova kao što su baterije, kućišta, ekrani i dijagnostički alati. Serviseri će takođe imati besplatni pristup treninzima, uputstvima za popravku i dijagnostici.
Sa druge strane, ozbiljniji kvarovi i zamene ključnih komponenata će i dalje zahevati popravku preko zvaničnih Apple servisnih centara.
Takođe, ukoliko se prijavite na program, potpisujete ugovor sa Apple, kojim pristajete da predstavnici kompanije imaju pravo da dođu u inspekciju vašeg servisa, i da vas kazne ukoliko nešto ne radite u skladu sa njihovim pravilnikom. Apple može da vas kazni sa 1000 dolara po jednoj poseti ukoliko vas uhvati da koristite nezvanične delove u više od 2% popravki.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.