Apple najvredniji brend na svetu za 2025, prate Microsoft i Google | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Apple najvredniji brend na svetu za 2025, prate Microsoft i Google

Autor Miloš B. Jovanović

Među prvih 10 najvrednijih svetskih brendova "Brand Finance Global 500" liste nalaze se Microsoft, Google, Amazon, Samsung, TikTok, Facebook, Nvidia

 Apple logo _ Foto Shutterstock.jpg Izvor: Shutterstock

Kompanija Apple je drugu godinu zaredom najvredniji brend na svetu, a njena vrednost je u poslednjih godnu dana porasla za 11 odsto i sada iznosi 547,5 milijardi dolara.

Drugo mesto na listi najvrednijih brendova, sa ukupnom vrednošću od 461,1 milijardi dolara, i ove godine je zauzela kompanija Microsoft, koja je ostvarila rasla od 35 odsto.

 Microsoft _ Foto Shutterstock.jpg Izvor: Shutterstock

Na trećem mestu "Brand Finance Global 500" liste za 2025. našao se Google, koji se sa rastom od 24 odsto ostvario vrednost od 413 milijardi dolara. Četvrti je Amazon sa rastom od 15 odsto i ukupnom vrednošću od 356,4 milijarde dolara.

Od velikih globalnih tehnoloških kompanija, među prvih 10 najvrednijih brendova našli su se: Samsung (vrednost: 110,6 milijardi dolara), TikTok (105,8 milijardi dolara), Facebook (91,5 milijardi dolara), Nvidia (87,9 milijardi dolara) i SGCC, odnosno Državna mrežna korporacija Kine (85,6 milijardi dolara).

 Google logo _ Foto Shutterstock.jpg Izvor: Shutterstock

Najvredniji evropski brend na listi je Deutsche Telekom, koji je u ukupnom skoru zauzeo 11. mesto, sa vrednošću od 85,3 milijarde dolara, 16 odsto većom u odnosu na pre godinu dana.

Svih 500 najvrednijih brendova na "Brand Finance Global 500" listi zbirno su za 10 odsto veredniji nego pre godinu dana, a njihova ukupna vrednost iznosi 9,5 biliona dolara.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:09
Apple Event
Izvor: Apple
Izvor: Apple

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA