Amazon Haul je trenutno dostupan samo u SAD i nema desktop verzija platforme, već se može koristiti samo na mobilnim uređajima pute Amazon Shopping aplikacije
Američki tehnološki gigant Amazon očigledno više ne može da ignoriše postojanje i enorman rast kineskih platformi za onlajn kupovinu Temu i Shein, zbog čega je lansirao svoju novu onlajn prodavnicu koja bi trebalo da predstavlja konurenciju obema.
Nova šoping platforma se zove Haul, a sva roba koja se na njoj prodaje može da se kupi po cenama nižim od 20 dolara. Većina i za 10 dolara ili manje.
Beta verzija Amazon Haul-a upravo je objavljena i dostupna je u korisncima Amazon Shopping aplikacije u Sjedinjenim Američkim Državama. Kupcima nudi oko 300 miliona proizvoda u više od 35 kategorija proizvoda
Među raznovrsnom robom koja se tamo može kupiti su artikli iz oblasti kao što su moda, dom, životni stil, elektronika... Tako ogromnu ponudu proizvoda omogućava veliki broj Amazonovih partnera širom sveta, koji raspolažu sa preko 300 miliona proizvoda koji su ovde razvrstani u više od 35 kategorija.
Izvor: AmazonIsporuka kupljene robe traje između jedne i dve nedelje i besplatna je za porudžbine veće od 25 dolara. U suprotnom, za nju potrebno platiti 3,99 dolara.
Vraćanje robe je takođe je besplatno, ali samo za artikle čija je cena veća od 3 dolara, i to u roku od 15 dana. Za kupovnu u vrednosti većoj od 50 dolara Haul daje 5 odsto popusta, dok za porudžbine veće od 75 dolara, popust iznosi 10 odsto.
Haul je, međutim, trenutno dostupan samo na teritoriji SAD. Takođe, ne postoji ni desktop verzija platforme, već se može koristiti samo na mobilnim uređajima i to na dva načina: iz Amazon Shopping aplikacije u kojoj se nalazi poseban Haul odeljak ili unošenjem adresu amazon.com/haul u pregledač na mobilnom uređaju.
Izvor: AmazonAmazon ističe da se proizvodi koji prodavci nude u Haul-u posebno proveravaju, tako da kupci mogu biti sigurni da dobijaju "bezbednu i autentičnu" robu, koja je potpuno "u skladu sa važećim propisima".
Iz Amazona poručuju da je Haul "tek na početku", kao i da će s vremenom "nastaviti da inovira i dalje poboljšava korisničko iskustvo kupovine".
BONUS VIDEO:
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.