Apple uskoro uvodi znatno više reklama na iPhone i iPad uređajima | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Apple uskoro uvodi znatno više reklama na iPhone i iPad uređajima

Autor Ilija Baošić

Apple želi da poveća svoje prihode, a jedan od načina na koji će to učiniti je značajno povećanje broja reklama u svojim aplikacijama.

Čini se da trenutno najvrednija kompanija na svetu proširuje svoje reklamne poslove radi daljeg rasta prihoda. Uvođenjem reklama u više unapred instaliranih aplikacija na iPhone i iPad uređajima, Apple planira da značajno poveća svoj trenutni godišnji prihod od reklama sa 4 milijarde dolara na "dvocifrene" milijarde.

Apple trenutno ima prilično ograničenu primenu reklama na iOS operativnom sistemu, koja obuhvata reklame za pretragu u App Store kao način da programeri promovišu svoje aplikacije, kao i reklame unutar prve strane aplikacije Stocks and News.

Možda će vas zanimati

Međutim, izgleda da je reklamna strategija kompanije ubačena u šestu brzinu, jer Apple planira značajno povećanje godišnjeg prihoda od reklama uz širenje na nova mesta na iPhone i iPad uređajima. Potencijalni kandidati za ove reklame uključuju aplikacije Apple Maps, Books i Podcasts. App Store će takođe uskoro dobiti više oglasa.

Što se tiče Apple Maps aplikacije, reklame zasnovane na pretrazi se navodno interno testiraju i prate implementaciju nalik Yelp servisu, koji omogućava preduzećima koja plaćaju da budu rangirana na vrhu lokalnih lista. Za Apple Books i Podcasts aplikacije, korisnici bi mogli da vide da se izdavači, odnosno autori koji plaćaju, pojavljuju na višim mestima u rezultatima, kao i da se pojavljuje u reklamama postavljenim u drugim oblastima ovih aplikacija.

Kako tvrdi Bloomberg, primena "Ask App Not To Track" funkcije je drastično uticala na prihod preduzeća i developera trećih strana. Dok su ovi drugi morali da ponovo razmisle o svojoj strategiji oglašavanja, jer korisnici iPhone uređaja imaju tendenciju da ne dozvole aplikacijama da ih prate, to potencijalno ostavlja neravnopravan teren za reklamni biznis kompanije Apple, koji bi mogao da izazove nekoliko antimonopolskih tužbi.

Više reklama u iOS ekosistemu bi takođe moglo da rizikuje pojeftinjenje iPhone brenda, jer vlasnici imaju tendenciju da troše više za čisto, nenametljivo iskustvo. Pored plaćanja pretplate za mnoge postojeće Apple aplikacije i usluge, potreba da se vide reklame na više aplikacija će verovatno otežati kompaniji da opravda premijum cenu iPhone uređaja.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 4

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

beogradska seljačina

Spustiće 50$ i ćao, svaki klinac u McD zaradi 1000$ za 7 dana. Godina je bila 2003. Nokia 6600 = 600€, samsung E700/D500 = 450/500€. Današnja kupovna moć je negde tamo ... Al' se nekad dobro jelo....

Ke

@beogradska seljačina U kojoj to Zemlji Čuda? Prosečna plata u McD u USA je oko $10 na sat. Tačna vrednost zavisi od pozicije, ali nekvalifikovani klinci zarađuju otprilike toliko i nema šanse da uzmu ni blizu hiljadarke nedeljno. Pri tom, ne vidim kakve ovo ima veze sa člankom. Ljudi se žale što na jeftinijim Xiaomijima, koji na hardveru imaju 5% marže, ima reklama, a ovde imamo kompaniju koja ima ubedljivo najveće marže na prodate telefone u celoj industriji i koja je rešila da joj je malo para i da je ok ideja da ubaci reklame u preinstalirane aplikacije. Pri tom je pomenuta potencijalna varijanta, u kojoj se, umesto klasičnih reklama (koje su prepoznatljive kao reklame) za pare manipuliše rezultatima pretrage, čini *igavom i nelegalnom čak i u Americi.

Max

Ovo je prihvatljiva varijanta reklamiranja. Reklamiranje koje zapravo može da ti bude od koristi, a ne onaj šareniš na koji smo inače navikli kada kažemo ”reklame”