KOJI BREND JE NAJVREDNIJI NA SVETU? Počinje na slovo A i sigurno nije onaj koji ste prvi pomislili | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KOJI BREND JE NAJVREDNIJI NA SVETU? Počinje na slovo A i sigurno nije onaj koji ste prvi pomislili

Iako je 90% korisnika pomislilo na Apple, zahvaljujući rastu od neverovatnih 64% u odnosu na prošlu godinu, na prvo mesto liste najvrednijih brendova ove godine izbila je kompanija Amazon.

  Izvor: SmartLife / Unsplash / Nick Shuliahin

Ako ste se pitali koja je to tehnološka kompanija koja se izuzetno dobro snašla tokom pandemije, odgovor je Amazon, kompanija koja je nedavno stigla u Bosnu. Slede Apple, Google, Microsoft, Tencent, Faebook, Alibaba, Visa, McDonalds i MasterCard. Među top 10, najveći rast je ostvarila kompanija Apple sa čak +74%, a slede pomenuti Amazon sa +64%, Tencent sa +60%, Facebook sa +52%, Google sa +42%...

Možda će vas zanimati

Prema najnovijem izveštaju američke kompanije Kantar koja meri vrednost globalnih brendova, najveći skok u odnosu na 2021. godinu imaju Tesla (+275%) i TikTok (+158%), a od nama poznatijih Instagram (+100%) i Uni Qlo (+88%).

Od proizvođača telefona posle Apple, najbolje je plasiran Samsung na 42. mestu, Huawei na 50. mestu i Xiaomi na 70. mestu.

Od interesantnih brendova izdvojili bismo kompaniju NVIDIA koja je došla na 12. mesto sa vrednošću od 104 milijarde dolara, Coca-Cola (16.) sa 87 milijardi, Nike (17.) sa 83 milijarde, Adobe (20.) sa 78 milijardi, Intel na 23. mestu sa 71 milijardom, a odmah iza njega Netflix sa 800 miliona manje, kompanija koja je toliko porasla tokom pandemije da je krenula da se širi na industriju igara.

 Brendovi
Brendovi
Izvor: SmartLife / Kantar

Na začelju liste od 100 brendova nalaze se Colgate, Spotify i Bank of America sa vrednošću oko cifre od 19 milijardi dolara. Interesantno je i da se granica za ulazak u top 100 brednova ove godine pomerila i to za 42% na 18 milijardi.

Među top 100 brednova, najveću združenu vrednost imaju maloprodaje – 1.288 milijardi dolara, slede mediji i zabava sa 1.284 milijarde i poslovna rešenja i tehnologije sa 1.250 milijardi. Prvu sledeću grupaciju čine potrošački brendovi sa 752 milijarde i telekomunikacioni provajderi sa 465 milijardi dolara.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 4

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

milojko

JA POMISLIO ALKATEL

Analitičar

Ovo je procena vrednosti brenda. Kada je u pitanju ukupna vrednost kompanije onda stvari stoje ovako (22.6.2021): 1. Apple: 2245 mlrd USD. 2. Microsoft: 2002 mlrd USD. 3. Amazon: 1767 mlrd. USD. 4. Google: 1710 mlrd USD. 5. Facebook: 965 mlrd USD.

Frojd

@Analitičar Pa i naslov teksta je najvredniji brend, ko govori o vrednostima kompanija?