Kompanija Samsung Electronics, u saradnji sa ProMobi servisom mobilnih telefona, otvorila je premijum servisni centar u TC Galerija u Beogradu, namenjen privatnim i poslovnim korisnicima.
U novootvorenom prostoru servisno-izložbenog karaktera, u okviru najvećeg tržnog centra na Balkanu, korisnicima će biti omogućeno razgledanje i isprobavanje uređaja, kao i usluge popravke i prodaje najnovijih Samsung uređaja.
Samsung je svim korisnicima omogućio da u novom servisnom centru poprave svoje pametne telefone u rekordno kratkom roku. Tako se popravke unutar ili izvan garantnog roka za koje je potrebno do sat vremena obavljaju na licu mesta, a ukoliko je za popravku ipak potreban duži vremenski period, korisnik može da zatraži uslužni telefon koji će koristiti dok je njegov na servisu.
Uz to, svaki korisnik nakon izvršenog servisa dobija bon od 1.000 dinara za sledeću vangarantnu popravku.
Osim navedenih usluga, korisnicima će biti omogućena i zamena starih telefona, koje će servis otkupiti, za nove uređaje, poput nedavno predstavljene Galaxy S21 serije, a uskoro će biti omogućena i prodaja produženih garancija za Samsung uređaje.
Servisni centar u TC Galerija Beograd otvoren je svakog dana u nedelji od 10 do 21 sat, gde će doživljaju korisnika svakako doprineti prijatna atmosfera ovog jedinstvenog servisno-izložbenog prostora, kao i obučeni i uslužni zaposleni.
SAMSUNG premijum korisnički centar i servis VIDEO
Izvor: Samsung Srbija