Zvezda predvodi digitalnu revoluciju i prirediće pravi spektakl onima koji kupe NFT dresove Kluba!
KK Crvena zvezda, adidas i Authena, omogućili su svojim navijačima da prvi u svetu sporta postanu vlasnici jedinstvenih NFT-ja povezanih sa originalnim dresovima kluba koji vole!
Crveno-beli su postali prvi košarkaški klub u Evropi i svetu koji će omogućiti navijačima da dođu do autentičnih, "figitalnih" dresova svojih omiljenih igrača.
Naime, dresovi koji će igrači nositi počev od utakmice sa Panatinaikosom (13. oktobra) imaju svog "digitalnog blizanca" u vidu digitalne imovine, sada već dobro poznatog NFT-ja.
NFT-jevi će biti dostupni kao deo jedinstvene digitalne kolekcije KK Crvena zvezda.
Da razjasnimo… Šta je FIGITALNI DRES
Figitalni dres je miks NFT dresa, dostupnog na specijalno dizajniranoj stranici, uz mnogobrojne dodatne sadržaje koje će obezbediti kreativni tim KK Crvena zvezda i fizičkog adidas dresa KKCZ, koje igrači nose na svim utakmicama Evrolige, a koje će nakon utakmice sa Barselonom igrači potpisati i pokloniti vlasnicima NFT digitalne kolekcije KK Crvena zvezda.
Od prve Evroligaške utakmice u novoj sezoni, svi navijači crveno-belih i ljubitelji košarke, biće u prilici da kupe jedinstveni NFT KK Crvena zvezda i na osnovu njega postanu vlasnici autentičnog i originalnog fizičkog dresa, koji će u prvom delu sezone nositi košarkaši na utakmicama Evrolige, a koji će im biti uručeni tokom jedne od utakmica u januaru 2023. godine.
Originalni adidas dres Kluba, koji će imati svoju NFT verziju biće dostupan na platformi OpenSea, a svi zainteresovani moći će da ih kupe plaćanjem kriptovalutom, što je već postalo legitimno plaćanje za NFT širom sveta.
Direktor marketinga košarkaškog kluba Crvene zvezde, Janko Stanković, ističe koliko je i u ovom segmentu važna podrška navijača.
"Vernost navijača Crvene zvezde je dobro poznata i na globalnom nivou. Ovaj projekat ima za cilj da im se odužimo za podršku i vernost, ali i omogućimo nešto potpuno drugačije i novo. Već godinama se trudimo da naši navijači od kluba dobiju mnogo više od pukog osećaja pripadnosti. Usavršavamo njihovo iskustvo u dvorani, ali i van nje. Sada želimo da iskoristimo sve prednosti Web3 tehnološke revolucije i pružimo našim navijačima dodatnu vrednost, dosad neviđenu u svetu sporta. Veliku zahvalnost dugujemo kompaniji Authena, koja je prepoznala rad našeg kluba i odlučila da u ovo novo sportsko poglavlje krene sa našim Klubom, a takođe se zahvaljujemo i našim partnerima iz adidas-a, koji su prepoznali potencijal ideje i odlučili da nas podrže".
Svaki NFT će imati svoju identičnu NFT repliku u obliku autentičnog adidas dresa KK Crvena zvezda, a digitalni i fizički dres će biti povezani preko NFC taga prisutnog na svakom pojedinačnom dresu. Ako se zna da će na aukciju biti objavljena samo 32 autentična dresa (za svakog igrača iz ekipe u dve boje), i ako se zna nivo potražnje za unikatnim NFT-jevima na digitalnim tržištima, jasno je da je vrednost Zvezdinih figitalnih dresova višestruka.
Sem mogućnosti kasnije dalje prodaje, pobednici aukcije će dobiti i dodatne benefite. Takođe, posle utakmice sa Barselonom (30. decembra), kada će igrači poslednji put nositi dres sa NFC tagom, biće organizovan događaj tokom januara, kada će svaki igrač svečano uručiti dres vlasniku NFT-a, na dan utakmice sa Real Madridom.
Vlasnik NFT-ja će biti 100% siguran da se radi baš o dresu koji je kupio, što će potvrditi i beskontaktno očitavanje NFC taga, koji se nalazi unutar samog dresa, čime će biti povezani dres fizički i njegov digitalni parnjak NFT. Aukcija dresova će biti obavljena preko OpenSea.io, najpoznatije svetske platforme za trgovinu digitalnom imovinom, koja omogućava da digitalno vlasništvo upisano u NFT-ju bude garant autentičnosti dresa, koji će biti isporučen u budućnosti.
"Inovacije i nove tehnologije su sastavni deo strategije adidasa i zato nam je zadovoljstvo što smo deo ovog zanimljivog i kreativnog projekta. Sigurni smo da će interesovanje biti veliko, jer će ljubitelji košarke i Crvene zvezde moći da dobiju autentične dresove, kako u virtuelnom svetu, tako i fizički", rekla je Tatjana Stojković, brand communication menadžer adidas kompanije u Srbiji.
Kako bi potpuno osigurala jednostavnost i sigurnost aukcije i posedovanja figitalnih dresova za svoje navijače, KK Crvena zvezda je u projekat uključila švajcarsku kompaniju Authena i jednog od svetskih lidera verifikacije i autentifikacije fizičke imovine blockchain digitalnom tehnologijom.
Crvena zvezda i adidas nastavljaju sa inovativnim i drugačijim akcijama, kao što i priliči renomeu brendova. Navijači će u narednim danima dobijati detaljno uputstvo vezano za učestvovanje u ovoj akciji, način kupovine, cenu, kao i spisak svih benefita na koji će srećni vlasnici “figitalnih” dresova moći da računaju.
/PROMO TEKST/