U prethodnoj deceniji, kompanija LG je maksimalno iskoristila potencijal OLED tehnologije, a u sledećih 10 godina će tek istražiti neograničene mogućnosti samosvetlećih piksela.
Ove godine, LG OLED televizori slave deset godina postojanja – grandiozno dostignuće koje je rezultat upornosti i inovativnog duha kompanije LG. Nakon brojnih tehničkih izazova i skepticizma stručnjaka, kompanija je 2013. godine predstavila svetu prvi OLED televizor. Za razliku od drugih kompanija, koje su se okrenule drugačijim tehnologijama, kompanija LG je iskoristila priliku da započne jednu novu eru i usmeri velika ulaganja u, do tada, neistraženu teritoriju. Sve ostalo je istorija. LG OLED je, za samo deset godina, postao sinonim za premijum televizor, a sve zahvaljujući beskrajnom kontrastu koji daje savršenu crnu i realistične boje, velikoj fleksibilnosti i ultra-tankom ekranu.
Tokom proteklih deset godina, koliko se nalazi u vrhu, LG OLED je kontinuirano bio najbolji. Pohvale su stizale i pre nego što je prvi model LG OLED televizora zvanično pušten u prodaju, o čemu svedoči činjenica da je LG OLED 11 godina zaredom dobitnik nagrade za inovacije na sajmu CES. Tu su i brojna priznanja od strane vodećih medija, uključujući nekoliko titula za „Najbolji televizor godine“ i bezbroj tvrdnji da je LG OLED "najbolji televizor ikada", "pravo čudo tehnologije" ili "kralj televizora". Danas, LG OLED televizori čine 60 odsto svih prodatih OLED televizora u svetu, a prošle godine je isporučeno više od 15 miliona uređaja.
Nakon uspešne masovne proizvodnje prvog (na svetu) Full HD OLED televizora od 55-inča 2013. godine, kompanija LG je nastavila da pomera granice svojim optimizovanim hardverskim i softverskim inovacijama. Među brojnim revolucionarnim OLED proizvodima su ultra-tanki Wallpaper televizori iz 2017. i neverovatan Rollable TV iz 2020. godine, sa ekranom koji se može "urolati" u postolje televizora. Ove godine, kompanija LG je predstavila najveći OLED televizor na svetu – novi, bežični model od 97 inča, a pre četiri godine i prvi 8K OLED televizor od 88 inča. Pored uređaja, LG je predstavljao softverske inovacije i bolje korisničko. Primeri za to su α (Alpha) 9 AI procesor, koji su unapređuje zvuk i sliku, kao i webOS platforma.
Kao lider na tržištu premijum televizora u prethodnih 10 godina, kontinuiranim i progresivnim marketinškim aktivnostima, kompanija LG je informisala javnost o prednostima OLED-a, fokusirajući se na jedinstvenu, sofisticiranu tehnologiju ekrana sa samosvetlećim pikselima. Urađeno je nekoliko zanimljivih kampanja u različitim oblastima– od filmova i sporta, preko gejminga, sve do umetnosti, uvek ističući jedinstvenost prikaza koji pruža OLED, poput savršene nijanse crne, živopisnih boja, dizajn ultra-tankog ekrana i različite forme.
U sklopu vizuelno impresivne i dirljive kampanje "Aurora" (2016), LG 4K OLED televizor je precizno reprodukovao i oživeo nenadmašnu lepotu Severnog svetla, prikazujući čitav spektar boja i dubinu noćnog neba sa neverovatnom verodostojnošću. U okviru kampanje iz 2021. godine "Light Up Your World", koja je obuhvatala TV reklamu i četiri prateća klipa za društvene mreže, prikazano je nezaboravno, emotivno korisničko iskustvo kakvo mogu pružiti samo LG OLED televizori i samosvetleći pikseli. Sa globalnim LG OLED ART projektom iz 2021. godine prikazani su potencijali neverovatnog kvaliteta slike LG OLED televizora za različita umetnička izražavanja.
Kompanija LG sarađuje i sa različitim lifestyle brendovima kako bi pokazala jedinstvene načine kako OLED televizori unapređuju svakodnevicu. Tako je izložbom na sajmu CES 2023, u saradnji sa kompanijom Moooi, predstavljeno vrhunsko iskustvo, naglašavajući posvećenost ispunjavanju različitih potreba potrošača. Na manifestaciji London Craft Week 2022, LG i vodeći lifestyle brend - The Conran Shop, priredili su vizuelnu magiju u Čelziju i Merilbonu, kroz umetnička dela inspirisanih LG OLED evo televizorima.
Poslednjih godina, LG nastoji da pruži dodatnu vrednost za potrošače uvodeći OLED inovacije u Lifestyle Screen, kako bi ponudio raznoliko korisničko iskustvo, prilagođeno različitim potrebama. Na primer, LG OLED FLEX, savitljivi TV za gejmere – "jedan ekran za sve potrebe" – može da promeni oblik iz ravnog u zakrivljeni, shodno željama korisnika, dok televizori iz LG OLED Objet kolekcije unose eleganciju i stil u svaki enterijer.
Kompanija LG se tu ne zaustavlja, već nastavlja da prkosi konvencionalnom, stalno istražujući nove mogućnosti kako bi podstakla dalju evoluciju OLED-a i omogućila nova lifestyle iskustva za korisnike. Na sajmu CES 2023 predstavljen je LG SIGNATURE OLED M od 97 inča, prvi OLED TV na svetu koji može bežično da prenosi AV signal na 4K 120Hz, što korisnicima ostavlja više slobode u dizajniranju enterijera. Naročito se ističe model OLED T sa transparentnim ekranom. Dodatno, LG nastavlja da usavršava napredne TV tehnologije koje poboljšavaju kvalitet slike i performanse LG OLED evo modela, kao što su α 9 Gen 6 AI procesor i opcija Brightness Booster Max. Tu je i najnovija verzija webOS 23 platforme, koja nudi potpuno personalizovano korisničko iskustvo.
Tokom protekle decenije, kompanija LG je neumorno radila kako bi maksimalno iskoristila ogroman potencijal OLED tehnologije. U sledećih deset godina, LG će nastaviti da stvara i inovira, istražuje neograničene mogućnosti samosvetlećih piksela, a sve u cilju pružanja što veće vrednosti za korisnike.
/PROMO TEKST/