Microsoft Xbox Series S dobija iznenadno, ali vrlo dobro pojačanje za bolji izgled igara.
Iako osetno slabija od svog Series X saborca i trenutno hardveski najslabija konzola među novom generacijom konzola, Xbox Series S konzole odlično je rešenje za one koji bi da, za duplo manje novca (u domaćoj maloprodaji oko 45.000 RSD) igraju najnovije igre u prihvatljivoj 1080p rezoluciji.
Međutim, skromniji hardver (grafički čip dostiže 4 teraflopsa, što je trostruko manje od veće konzole) mnogim programerima i razvojnim studijim zadaje glavobolju prilikom optimizacije za pomenutu rezoluciju, a od svih se očekuje da nove naslove upeglaju i za Xbox Series S.
Najnovijom verzijom seta razvojnih alatki za Xbox konzolu (Game Development Kit), softverski inženjeri će ovu muku ublažiti.
U najsvežijem GDK-u optimizovana je raspodela zadataka između memorija grafičkog i procesorskog čipa čime je oslobođeno na stotine megabajta koji su programerima i inženjerima hardvera i softvera sad na raspolaganju.
To bi trebalo da podrazumeva manje zagušenja prilikom obrade podataka, a samim tim i bolje grafičke performanse kod budućih naslova na konzoli koju mnogi od milošte zovu REŠO (eto, ako niste znali do sada - sad znate).
Osim ovog noviteta, početkom avgusta je među testerima, kako ih Microsoft zove Insideri, u Kolumbiji i Irskoj pokrenut novi, porodični vid pretplate na Xbox Game Pass. Vlasnici Ultimate klase biće u prilici da svoj nalog podele sa još četiri osobe. Kad će zvanično novi tarifni profil biti dostupan svima nije poznato, kao ni visina doplate. U kompaniji novi plan porede sa 18 dana postojeće pretplate (što iznosi 15 dolara mesečno), pa bi konačna brojka mogla da bude oko 30 dolara.
Pet igrača po šest dolara ili evra je sasvim dobra kombinacija za ceo mesec da se komotno igra, zar ne?!