Nakon 12 godina poslovanja Vip mobile u Srbiji menja ime i izgled.
U poslednjih 12 godina, Vip mobile je član A1 Telekom Austria Grupe, jednog od najvećih pružaoca digitalnih i komunikacionih usluga u regionu Centralne i Istočne Evrope.
A1 Telekom Austrija Grupa, ima 25 miliona korisnika u sedam zemalja, uključujući Austriju, Bugarsku, Hrvatsku, Belorusiju, Sloveniju, Srbiju i Severnu Makedoniju.
Kao jedan od najvećih brendova na ovim tržištima, A1 korisnicima nudi proizvode i usluge iz oblasti mobilne i fiksne telefonije, uključujući glasovne pozive, širokopojasni Internet, multimedijalne sadržaje, rešenja iz oblasti industrije zabave, smart home usluge, data i IT rešenja, rešenja za plaćanja i digitalne servise.
U septembru 2017. godine A1 Telekom Austria Grupa je odlučila da A1 uvede kao jedinstveni brend za sve kompanije članice.
U skladu sa ovom strategijom, Vip mobile će tokom 2020. godine promeniti brend u A1.
“Tokom proteklih godina Vip beleži održivi rast, koji se ogleda u povećanju prihoda i konstantnom rastu broja korisnika i tržišnog učešća. Pripadnost A1 Telekom Austrija Grupi nam je već omogućila da delimo iskustva kao i nove tehnologije. Prepoznati smo kao inovator i kompanija, koja menja tržište na bolje. Sad je vreme da se i mi promenimo na bolje. Čvrsto stojimo iza uverenja da operatori danas ne mogu više da pružaju samo pristup infrastrukturi i korisničku podršku, a rebrendiranje će upravo dati značajan doprinos ispunjenju ovog obećanja“, rekao je Dejan Turk, generalni direktor kompanije Vip mobile.
Šta ove promene znače za korisnike
Sve dogovorene usluge sa operaterom, korisnici će nastaviti da koriste pod istim uslovima, bez potrebe za zamenom pretplatničkog broja, SIM kartica ili bilo kakve opreme. Takođe, sve dogovorene obaveze prema korisnicima će nastaviti da funkcionišu kao i do sada.
Od 2007. godine, kao najveća greenfield investicija u Srbiji i izazivač na tržištu, Vip mobile je konstanto radio na uvođenju inovacija i menjanju tržišta za dobrobit korisnika. Kao A1, kompanija će nastaviti da pruža najbolje korisničko iskustvo, sa ciljem da svakodnevni digitalni život korisnika učini jednostavnijim, produktivnijim i još zabavnijim. Takođe, pod A1 brendom, kompanija će nastaviti da ulaže u mreže nove generacije, kao i u tehnologije za novo digitalno doba, omogućavajući na taj način digitalnu transformaciju srpske ekonomije i društva u celini.