Rakuten Viber kompanija odgovorila je na naš upit o tome na koji način prikazuje reklame u Viber aplikaciji, kao i šta to znači za podatke korisnika.
Viber aplikacija počela je da prikazuje reklame u okviru liste konverzacija, u donjim delovima aplikacije.
Reklame sadrže oglase za Viber servise ili neke druge, klasične reklame, koje možete da isključite na neko vreme (ponovo se aktiviraju novim pokretanjem aplikacije).
S tim u vezi kontaktirali smo kompaniju Viber, u želji da saznamo više o tome kako se reklame plasiraju i da li je promenjeno nešto u smislu zaštite podataka korisnika.
Odgovor, koji prenosimo u celosti i bez izmena, dala je za MONDO portal Zarena Kančeva, PR i Marketing menadžer kompanije Rakuten Viber.
Pročitajte i ovo: Otkud sad RAKUTEN Viber?!
“U kompaniji Rakuten Viber naš cilj oduvek je bio da ostanemo dosledni obećanju našim korisnicima da nećemo deliti njihove lične podatke s trećim stranama. Ne skladištimo lične podatke, ne obarđujemo ih ni na koji način niti ih prodajemo. Ne čitamo niti slušamo personalne konverzacije ili pružamo kontekstualne reklame. Ipak, na osnovu onoga što je korisnik voljam da na kaže - to je način na koji im omogućavamo promotivne poruke ili reklame.
Položaji oglasa, koje smo nedavno predstavili pažljivo su izabrani da prikazuju oglašavanje na način, koji ne smeta privatnim razgovorima u aplikaciji i tako da ne narušavaju privatne prepiske korisnika u aplikaciju. Konačno, biti uslužni program znači da smo dužni da osiguramo da korisničko iskustvo ne bude u sukobu s promotivnim sadržajem i da se njime rukuje na poštovan, ali personalizovan način. Naša ambicija je da služimo kao središte za smislene razgovore, bilo da je to korisnik prema korisniku ili strukturiran od brenda do korisnik“.