Uređaji

Džaba im milionski pregledi na YouTube mreži - neće važiti svi, samo pravi

Znate sve one pesme, koje “ruše internet“ i obaraju rekorde gledanosti već za jedan dan? E, pa sve manje će ih biti i svi ti milioni neće biti toliko važni.

YouTube.
Izvor: MONDO portal.

YouTube je odlučio da ukine praksu muzičke industrije da pumpanjem reklama vrti brojače pregleda, objavljeno je na zvaničnom blogu video mreže. Praksa da izdavači ili izvođači reklamama privlače gledaoce je poznata odavno i najdelotvornije je prikazivanje nove muzike u vidu reklame pre nekog spota ili videa, koji korisnik želi da vidi. Ipak, to će biti ukinuto tj. neće biti obračunato kao važan pregled, nego će ostati samo - reklama.

Ovakav sistem brojanja pregleda, pumpanjem reklame, je mogao i verovatno jeste mnogo puta, doveo do toga da mnogi spotovi i video sadržaju budu na prvi pogled daleko gledaniji, nego što zaista jesu, pa je YouTube odlučio da se brojanje pregleda vrši isključivo “organskim putem“.

To znači da korisnikov klik tj. pregled, koji isključivo s namerom dođe na YouTube i klikne na spot, bude izbrojan kao pregled, koji će se važiti za brojanje na muzičkim listama, a da klikovi došli sa reklama ne budu, osim kao reklamna statistika.

Ovo bi trebalo da omogući fer i ravnopravnije brojanje pregleda, jer se YouTube u mnogim zemljama već uzima kao deo ukupnog pregleda hit numera i na osnovu i YouTube pregleda se određena pesma kotira na zvaničnim listama muzike.

Ovom promenom YouTube će praktično umnogome prekinuti praksu “rušenja rekorda“ gotovo svaki put kad se izda pesma neke popularnije zvezde.

YouTube nastoji da uskladi svoju metriku sa najpoznatijim američkim telom, koje se bavi praćenjem popularnosti muzike, Nielsen, koje plaćene i sponzorisane objave, koje vode ka YouTube muzici ili bilo kojoj muzici ne računa kao merodavne, potvrđeno je za The Verge.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.