Facebook uvodi ograničavanje upotrebe | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook uvodi ograničavanje upotrebe

Facebook ograničio upotrebu platforme direktnog prenosa posle napada u Krajstčerču.

  Izvor: Promo/Kaspersky Lab

Kompanija Facebook objavila je tokom 15. maja da ograničava upotrebu svoje platforme LIVE, direktnog emitovanja videa, koju je koristio ubica u Krajstčerču na Novom Zelandu da uživo prenese masakr 51 osobe u džamijama sredinom marta.

Facebook je bio jako kritikovan zato što je kasnio u prekidanju tog videa, čije slike su se brzo širile preko interneta. U slučaju Krajstčerča Facebook je morao da ukloni 1.5 miliona kopija videa, što vrlo jasno ukazuje da je potrebno da uradi više. Kompanija je tada obećala da će preispitati uslove korišćenja platforme LIVE.

Od sada korisnici koji krše propise za upotrebu te društvene mreže, posebno one koji zabranjuju opasne organizacije i pojedince neće više imati pristup mreži na neko vreme, i to od prvog prestupa. To na primer znači da će neko ko deli izjavu terorističke grupe bez konteksta biti blokiran i da neće moći da koristi Facebook LIVE određeni period, na primer 30 dana. Kompanija je takođe obećala 7.5 miliona dolara za nova istraživanja u partnerstvu sa tri univerziteta, kojim bi se automatski primetila zabranjena sadržina.

Pročitajte i ovo: Muslimani tuže Facebook i YouTube

Novozelandska premijerka Džasinda Ardern ocenila je da se radi o dobrom prvom koraku. Ova objava podudara se sastankom u Parizu o onlajn ekstremizmu, koji se održava upravo istog dana. Francuski predsednik Emanuel Makron i premijerka Novog Zelanda Džasinda Ardern pokrenuće inicijativu "Zov Krajstčerča", nazvanu po novozelandskom gradu u kojem je 15. marta u napadu na dve džamije ubijena 51 osoba.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA