Plaćaćemo više za uređaje - to želimo! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Plaćaćemo više za uređaje - to želimo!

Istraživanja pokazuju da je većina ljudi spremna da plati više za uređaje potrošačke elektronike.

  Izvor: MONDO Portal/Marko Čavić

Tržište potrošačke elektronike cveta. „Svuda sija sunce, nema oblaka, trava je zelena“, ukratko bi mogao da bude zaključak IFA GPC 2018 konferencije u Rimu, na kojoj su predstavljeni rezultati istraživanja tržišta i navika potrošača u prethodnoj godini i projekcije za ovu.

Ukoliko je proizvod smisleno unapređen, zasnovan na upotrebljivim inovacijama, svestran je, ali i ako manje zagađuje okruženje i štedi struju, većina ljudi spremna je da plati više, odnosno da prihvati povećanje cena gotovo svake kategorije uređaja potrošačke elektronike.

Gfk: Tžište telefona i televizora "jede" PC tržište

Istraživanje nemačkog Gfk-a pokazalo je da su iMozgovi ti, koji troše najviše na mobilne gedžete, telefone, moderne televizore i male kućne aparate, posebno one, koji su inovativni i pomažu im da obave više posla ili bolji posao za kraće vreme.

Prosečna cena uređaja u domaćinstvu porašće i tokom 2018. godine, a povećanje će se kretati između jedan i pet procenata, što je značajno povećanje u odnosu na prethodne godine, kad je povećanje cena registrovano u opsegu do oko tri procenta.

Prosečna cena uređaja u 2018. godini za kategorije televizori, kućni audio, digitalne kamere, telefoni i smartfoni, mašine za pranje veša i usisivači biće 502 dolara, 272 dolara, 564 dolara, 320 dolara, 351 i 149 dolara. Prošlogodišnje cene uređaja pokazane su u tabeli.

Pratite sa nama sve IFA GPC 2018 vesti na našem linku - pisaćemo o tehnologiji i uređajima koji još uvek nisu predstavljeni i koje niste ni očekivali!

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA