Ne brinite, pozovite pomoć i čekajte da agenti stignu do vas ili vam pruže pomoć daljinskim putem!
Kompanija Samsung, najavila je u Srbiji uslugu Siguran servis, kako bi svojim korisnicima obezbedila neometano servisiranje proizvoda i u okolnostima kad je potrebno ostati kod kuće.
Usluga Daljinska podrška pruža brzu popravku televizora i pametnih telefona, dok će servis Od vrata do vrata omogućiti bezbedno, beskontaktno preuzimanje i transport uređaja. Istovremeno, Samsung će sprovoditi i dodatnu dezinfekciju, kako bi higijena bila na najvišem nivou.
Nakon kontaktiranja korisničke podrške, uz Daljinsku podršku potencijalni problem, koji se pojavi na Samsung televizoru ili pametnom telefonu biće brzo rešen, bez potrebe za izlaskom iz kuće. Putem aplikacije Smart Tutor, uz saglasnost korisnika, agent korisničke podrške može daljinski da pristupi uređaju kako bi ga pregledao, a svi koraci mogu se ispratiti na ekranu. Na ovaj način, pomoć će biti ukazana pri svakodnevnim aktivnostima, kao što su optimizacija naloga, različita podešavanja ili ažuriranje softvera i aplikacija.
Korišćenjem servisa Od vrata do vrata, u slučaju kvara na televizoru ili telefonu, korisnici mogu pozvati korisničku podršku i osoblje će doći na željenu adresu, odakle će preuzeti uređaj, kojem je neophodna popravka. Ukoliko korisnik odluči da sam preda uređaj u servis, to može učiniti na siguran način - bez kontakta sa servisnim osobljem. Uređaj će nakon obrade biti vraćen na adresu stanovanja.
Kako bi bezbednost korisnika bila dodatno povećana, Samsung će pre i posle servisiranja dezinfikovati sve uređaje, upotrebom tečnosti na bazi izopropil alkohola i/ili emitovanjem UV-C svetlosti. Time će sa uređaja, bez oštećenja, biti otklonjeno do 99 odsto prisutnih loših čestica.
Za više informacija o sigurnom servisu u Srbiji, posetite zvaničan sajt ili pozovite Samsung korisničku podršku na +381 11 321 68 99.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.