Kako dobro prodati polovan telefon | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako dobro prodati polovan telefon

Pročitajte ovih par saveta i ne zaboravite da uvek budete realni, što se očekivanja tiče, i iskreni prema budućim kupcima.

  Izvor: MONDO/Petar Stojanović.

Potrošačko društvo "tera" nas da mobilne telefone čak i u nedostatku novca i realnih potreba menjamo češće nego što oni zaista zastarevaju, pa je prodaja mobilnog lično ili preko oglasa nešto na šta smo svi navikli.

Ukoliko niste dobri u prodaji, a želite da se brzo i lako "otresete" svog starog telefona, evo nekoliko saveta, koje smo pronašli na Zimo portalu i dopunili ih našim.

Poslušajte savete i vaše šanse za dobru prodaju sigurno će biti veće!

Budite realni!

Telefon koji ste kupili za, recimo, 150 evra, uz ugovornu obavezu ili ste ga čak kupili u slobodnoj prodaji ne možete prodati za približnu sumu, sem ukoliko naletite na nekoga ko baš traži takav model, a vi ste jedini koji ga nudi pa imate dobar "pregovarački" sajt. Ne očekujte čudo i ne držite se grozničavo nerealne cene koju svi ignorišu. Pre nego što odlučite da formirate prodajnu cenu svog telefona pretražite oglase za isti telefon, pogledajte u kakvom se stanju i za koliki novac nudi i da li se uz njega dobija još koji mesec garancije ili ne.

Ne pišite oglase velikim slovima!

To, em znači da vičete (na internetu), em neće pomoći u promociji oglasa. Potrudite se da, umesto velikih slova, sažeto i dobro opišete uređaj.

Detaljno opišite svoj telefon

Stavite se u poziciju kupca i razmislite šta bi vas zanimalo pri kupovini tog telefona koji ćete staviti u oglas. Informacije o telefonu trebalo bi da sadrže vreme kupovine, vreme trajanja garancije, da li je uređaj već servisiran ili ne, da li je oštećen, gde tačno, koliko ste ga koristili, da li je zaključan na mrežu i koliko dodatne opreme ima uz telefon - navedite sve.

Neka fotke budu odlične

Jasno, dobro osvetljena makro fotografija (izbliza) učiniće vaš telefon bližim budućim kupcima. Slikajte ga sa svih strana - bokovi, prednja, zadnja strana, gornji i donji deo - i posebno obratite pažnju na oštećenja, jer ćete odmah u prvom kontaktu dobiti pitanje "Da li je telefon udaren ili oštećen?". Fotografišite kutiju uređaja, dodatne maske, punjač, sluške, sve što imate i dajete uz telefon. Mračne, mutne i sumnjive fotografije oteraće kupce.

Ukalkulišite i cenkanje

Odmah formirajte blago višu cenu, jer će budući kupci pregovarati i tražiti da je snizite - to nam je "u krvi" ;) Ako tražite 120 evra za telefon stavite u oglas 125 ili 130 evra, pa na zahtev kupca skinite "ukalkulisani" deo.

Nemojte govoriti neistinu

Kupci će tražiti da se zaštite na neki način - kopiju lične karte, raspitaće se o vama, zato nemojte lažno da predstavljate svoj uređaj. Ako telefon ima manu - navedite je. Ako nešto ne radi - recite to. Bolje desetak evra niža cena i mirna savest, nego problemi nakon prodaje.

Omogućite kupcu da vidi telefon

Nemojte da vas mrzi da se sastajete sa onima koji bi hteli da telefon vide "uživo", posebno ukoliko živite u blizini. Ako prodajete telefon sa puno dodatne preme potrudite se da sve pokažete - to može da bude samo plus i "mamac" za bolju prodaju".

Spakujte i ponudite sve od dodataka sa telefonom

Ako ste vrmenom kupovali dodatnu memoriju, maske, baterije, slušalice i drugu dodatnu opremu dobro bi bilo da sve to ponudite s telefonom, za nešto višu cenu. Sve što preostane od telefona sakupljaće vam prašinu i biće gotovo beskorisno.

Koristite besplatne servise za oglašavanje

Možda su nabacani svakakvim sadržajima i imaju previše oglasa, ali i to u pretraživaču povećava šanse da se vaš oglas pronađe. Ukoliko postoji opcija ključnih reči upišite ime i model telefona i koristite reči povoljno prodajem, prodajem, odlična cena i slično.

Vaši saveti za uspešnu prodaju su više nego dobrodošli i možete nam ih ostaviti u komentarima ili na Facebook stranici.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA