Nakon što je Ilon Mask prošle godine kupio Twitter, ta kompanija je zaposlenima obećala bonuse u visini od 50 odsto njihovih ciljanih bonusa za 2022 godinu, ali do te isplate nikada nije došlo
Baš u vreme božićnih praznika, sudija američkog federalnog suda "zakucao je na vrata" kompanije X (bivši Twitter), u vlasništvu Ilona Maska, sa presudom prema kojoj je ta kompanija prekršila više ugovora po kojima je bila dužna da plati milione dolara bonusa koje je obećala svojim zaposlenima.
Agencija Reuters je objavila priču o Marku Šobingeru, jednom od visoko pozicioniranih direktora Twitter-a, koji je tu kompaniju napustio u maju. On je, već sledećeg meseca, tužio Twitter zbog povrede ugovora.
Osnova tužbe je tvrdnja da, pre i nakon što je Mask prošle godine kupio Twitter, ta kompanija je obećala svojim zaposlenima bonuse u visini od 50 odsto njihovih ciljanih bonusa za 2022 godinu, ali do te isplate nikada nije došlo.
Okružni sudija Vins Čabrija je sada odbio Twitter-ov zahtev za odbacivanje slučaja, presudivši da je Šobinger verodostojno ukazao na kršenje ugovora, po zakonu Kalifornije, kao i da je bio "pokriven bonus planom", prenosi Phone Arena.
"Kada je Šobinger uradio ono što je Twitter od njega tražio, ponuda Twitter-a da mu zauzvrat isplati bonus je, prema kalifornijskom zakonu, postala obavezujući ugovor. Navodnim odbijanjem da Šobingeru isplati njegov obećani bonus, Twitter je prekršio taj ugovor", napisao je sudija.
Sa druge strane, advokati bivšeg Twitter-a su tvrdili da je ta kompanija zaposlenima dala samo usmeno obećanje koje ne predstavlja ugovor, kao i da bi ovaj slučaj trebalo voditi prema zakonu države Teksas.
Ni u Meti za Božić nema mira
U međuvremenu, ni kompanija Meta ne provodi Božić bez prazničnih skandala. Matična kompanija Facebook-a i Instagram-a upravo je kažnjena u Italiji zbog kršenja zabrane reklamiranja kockanja.
Meta je dužna da plati 5,85 miliona evra zbog Facebook i Instagram profila i naloga, kao i drugog sponzorisanog sadržaja koji promoviše klađenje ili igre sa novčanim nagradama, saopštila je italijanska Regulatorni agencija za komunikacije (AGCOM).
Po istom osnovu, kažnjeni su i YouTube, sa 2,25 miliona i Twitch sa 900.000 evra.
BONUS VIDEO: