Uspeh

Shoppster Performance Marketing – Primer svetskog uspeha

Shoppster je prepoznat od strane kompanije Meta kao platforma koja inovativnim rešenjima pronalazi put do uspeha.

Izvor: Shoppster

Kompanija Meta, u čijem vlasništvu su svima dobro poznati Facebook i Instagram, zbog izvanrednih rezultata, prvi put je izabrala jednu e-commerce platformu iz regiona - Shoppster, kao primer nove studije slučaja o najboljem načinu za pozicioniranje brenda. Primarni cilj testiranja bili su učinak i prodaja, a sjajni rezultati su sami po sebi uticali na jačanje brenda u svesti potrošača. Apsolutni lider na e-commerce tržištu Srbije - Shoppster na taj način još jednom je potvrdio status premium brenda i inovatora.

"Shoppster je prepoznat na svetskom nivou, od strane kompanije Meta, kao e-commerce platforma koja inovativnim rešenjima pronalazi put do uspeha", rekao je Ivan Kordić, Chief marketing officer (CMO) u kompaniji Shoppster i dodao: "Verujemo u moć algoritama i pametnih dinamičkih koncepata. Meta je dokazala da mi znamo kako biti istovremeno fokusirani na prodaju i učinak, uz jačanje brenda i efektivno povećanje povraćaja troškova oglašavanja".

Lako merljive kampanje direktne prodaje na Meta platformama – odnosno Meta Advantage catalog ads, sa fokusom na traženje novih potencijalnih kupaca i retargetiranje posetilaca sajta Shoppster.rs, pokazale su izvanredne rezultate. Zabeležen je rast kada je reč o sva tri ključna parametra vezana za brend: pamtljivosti oglasa, širenju svesti o brendu, i rastu naklonosti korisnika. Kvantitavnim merenjem utvrđen je pozitivan skok od čak 245% u poređenju sa uobičajenim e-commerce oglašavanjem.

U slučajevima kada se zahteva oglašavanje velikog broja proizvoda ili usluga, opcije kao što su Advantage + catalog ads (ranije poznati kao dinamiički oglasi), već godinama štede vreme, resurse i ujedno daju najbolje prodajne rezultate. Procesi kao što su bidovanje, prilagođavanje i izbor pozicija oglasa, nekada su se radili manuelno, a sada su automatizovani pomoću algoritama. Samim tim postavka kampanja je znatno olakšana i tako se fokus usmerava samo na ono najvažnije – strateški pogled i optimalnije kreiranje strukture pogodnije za skaliranje.

"Da li ste čuli za Shoppster.rs? Kakvo je vaše mišljenje o Shoppster.rs? Da li se sećate da ste videli oglas za Shoppster na internetu ili na mobilnom uređaju u poslednja 2 dana?" - pitanja su koja su bila postavljena tokom testiranja, koje su sproveli kompanija Shoppster u saradnji sa ovlašćenim Meta prodajanim partnerom i vodećom digitalnom i medijskom kompanijom koja posluje širom Azije, Afrike i Evrope - Httpool by Aleph. Ovim povodom oglasio se i Petar Jevtić Meta Global Performance Lead iz kompanije Httpool:

"Shoppster pratimo od osnivanja pošto sarađujemo od samog početka. Njihov performance tim je uvek pratio poslednje trendove Meta platforme, što im se i vratilo odličnim rezultatima. Ova studija je dodatno zanimljiva po tome što su prva kompanija u ovom delu Evrope, a i šire, koja je radila ovakvu vrstu merenja na performance kampanjama. I rezultati su daleko iznad proseka u regionu".

U izvanrednim performansama Shoppster platforme, najveće zasluge svakako idu Shoppster Performance timu, koji čine Boris Perić, Head of Performance Marketing i Igor Možek, Performance Manager, kao i dugogodišnjim saradnicima kompanije – marketinškoj agenciji Pop Up advertising.

Priznanje kompanije Meta izborom Shoppster platforme za novu studiju slučaja definitivno će uticati i na celokupan ugled E-commerce Asocijacije Srbije. Shoppster nastavlja da menja tokove e-trgovine u regionu, ali i motiviše čitavo tržište da pokreće liderska i inovativna rešenja u poslovanju.

Shoppster je prva i vodeća e-commerce platforma koja danas nudi preko 180.000 proizvoda i više od 3.500 brendova. Koristeći najnoviju tehnologiju i logistiku na svakom koraku kupovine, Shoppster pruža autentično onlajn šoping iskustvo svim korisnicima. Od pretrage asortimana, kupovine koju je moguće obaviti i na sajtu i preko TV kanala, preko brojnih benefita - plaćanje karticom kod kurira ili preuzimanja pošiljke na paketomatima, sve do same isporuke. Shoppster nezaustavljivo utiče na tokove e-trgovine u zemlji i regionu.

/PROMO TEKST/