Kraj

Twitter ostaje bez izvršnog direktora, korisnici izglasali da Ilon Mask ode

Autor Igor Žeželj

Nakon veoma kontroverzne promene politike platforme, Ilon Mask je pitao korisnike da li ga i dalje žele na mestu izvršnog direktora kompanije

Izvor: YouTube / TED

Prošla nedelja nije bila laka za Twitter. Ilon Mask je suspendovao naloge profila koji su pratili avione milijardera, među kojima je i @ElonJet, nalog koji je uživo pratio privatnu letelicu vlasnika Twitter-a, kao i glavni nalog tvorca ovog naloga.

Iako je Ilon Mask u novembru izričito rekao da neće preduzimati ovakve akcije protiv ovog naloga, ovu odluku je opravdao promenom korisničke politike platforme o doxxingu lokacije uživo (koja je objavljena nakon suspenzija naloga), kao i anegdotom da je "ludak pratio automobil muzičara Lil X-a, misleći da je u njemu on, nakon čega je blokirao put vozilu i popeo se na haubu".

Ovaj potez u velikoj meri nije prihvaćen od strane korisnika, zbog čega je Ilon Mask anketom pitao korisnike da li žele da se nalog koji mu je pratio avion vrati "Odmah" ili "Za sedam dana". Za opciju "Odmah" je glasalo 58,7% korisnika, a izvršni direktor kompanije Twitter je rekao da će nalog biti vraćen, iako se u momentu pisanja to još uvek nije desilo.

Izvor: Smartlife

"Ubuduće će se glasati za velike promene politike. Izvinjavam se. Neće se ponoviti", rekao je Ilon Mask u današnjem tvitu, nakon čega je pozvao korisnike da glasaju da li žele da napusti svoju poziciju izvršnog direktora u kompaniji, dodajući da će poštovati rezultate ankete.

U ovoj anketi je (u momentu pisanja) glasalo skoro 15 miliona ljudi, a prema rezultatima, Twitter ostaje bez izvršnog direktora, jer je 57,1%, odnosno oko 8,4 miliona ljudi glasalo da Ilon Mask ode, a malo je verovatno da će doći do preokreta, jer je do kraja glasanja ostalo još samo tri sata. Čini se da je toga svestan i sam Ilon Mask, koji je u novom tvitu napisao: "Kao što se kaže - pazi šta želiš, možda ti se i ostvari".

Nesumnjivo je da je na promenu raspoloženja korisnika prema Masku uticala i odluka platforme da zabrani linkovanje drugih društvenih mreža u opisu profila, što Twitter naziva "zabranom besplatne promocije".