Goool

Pridružite se fudbalskoj groznici pomoću Viber stikera i objektiva

Autor Ilija Baošić

Nedostaju vam stikeri i objektivi za kvalitetno dopisivanje tokom utakmica na Mundijalu? Viber je tu za vas.

Izvor: Viber

Fudbalska groznica trese čitav svet. Mundijal samo što nije počeo, a tri utakmice (nadamo se i više) naše reprezentacije biće šlag na torti mnogih ljubitelja fudbala u Srbiji. Navijački rekviziti su spremni, datumi i satnice sa društvom su dogovoreni, jedino što nedostaje su odgovarajući stikeri koje možete da šaljete dok se dopisujete sa prijateljima i porodicom. Srećom, Viber je spremio rešenje i za taj problem i nije se tu zaustavio.

U slavu fudbala i mogućnost da se kroz njega spajaju narodi i nacije iz svih delova sveta, Viber kroz novu kampanju omogućava svojim korisnicima da pomno prate svaku utakmicu i ostvare zanimljivu međusobnu interakciju. U svrsi da milionima korisnika svoje aplikacije omoguće da uživaju u svom omiljenom sportu - Viber je predstavio podjednako zabavne navijačke AR Objektive, izražajni paket stikera obogaćen sportskim žargonom - i saradnju sa nekim od vodećih međunarodnih i domaćih sportskih medijskih Kanala na Viber-u putem kojih će korisnici moći da prate sve najnovije vesti u međunarodnim fudbalskim takmičenjima. Pogledajte šta nam je Viber spremio:

AR Objektivi

Viber će predstaviti dva AR Objektiva za prilike kada timovi postignu gol, tematske vizuelne okvire sa fudbalskim loptama - i još drugačijih popularnih prikaza.

Gejmificirani Objektivi

Ovom spisku se pridodaje i gejmificirani Objektiv koji će korisnicima pružiti privid situacije u kojoj mogu da postignu gol.

Stikeri

Novi paket stikera će predstaviti fudbalske vizuale i prateći fudbalski žargon u verzijama na engleskom i još 18 jezika među kojima je i srpski.

Viber Kanali

Devet renomiranih sportskih medijskih Viber Kanala će obezbediti to da obožavatelji fudbala imaju na raspolaganju najnovije izveštaje i informacije o svojim timovima.

"Uz toliko puno strastvenih pratilaca fudbala širom sveta - i Viberovu globalnu korisničku publiku – želeli smo da omogućimo našim korisnicima da se uključe u najvažnija sportska zbivanja i ostanu međusobno povezani. Srećni smo što smo za ovu priliku obezbedili toliko puno različitih nagrada i interaktivnog sadržaja za naše korisnike", izjavio je Atanas Rajkov, Viši direktor za razvoj na vodećim tržištima kompanije Rakuten Viber. "Na ovaj način će naši korisnici moći da prate nastupe i slave uspehe njihovih omiljenih timova – u društvu njihovih , članova porodice i kolega sa posla. Razmenjivanje prognoza, saznavanje rezultata poslednjih utakmica ili proveravanje globalne tabele za prognoze će biti podjednako lako – kao svakodnevno otvaranje Vibera", napominje on.