Svaki dan je naziv nove sekcije u Yettel aplikaciji koja sadrži popuste i ponude kod više od 70 brendova raspoređenih u 10 različitih kategorija.
Nakon uspešne usluge Plavi petak, odnosno Yettel petak, ovaj operater je danas predstavio potpuno novu sekciju svoje aplikacije u kojoj će korisnici u svakom trenutku na raspolaganju imati veliki broj popusta i ponuda različitih kompanija u Srbiji.
Yettel je već započeo saradnju sa kompanijama kao što su su Gigatron, Wolt, N Sport, Tehnomedia, Planeta sport, Lilly, Dexy Co, Dr. Max, Saruna, Legend i drugi. Sve što korisnik treba da uradi je da pre kupovine u nekoj radnji otvore Yettel aplikaciju i provere da li postoje popusti ili posebne ponude koje mogu da iskoriste.
Ukoliko popusti postoje, potrebno je da kasi skeniraju kod iz aplikacije i popust se automatski primenjuje na račun. Od 18. marta popusti su dostupni samo za Yettel korisnike, dok će od naredne nedelje popusti i ponude biti dostupne za one koji nisu korisnici Yettel mobilnih usluga, i jedino što im je potrebno je Yettel aplikacija.
Prilika za mala i srednja preduzeća
“Do sada smo u okviru aplikacije imali uslugu Yettel petak, na koju su korisnici lepo reagovali. Sada smo sa Yettel svaki dan otišli korak dalje – naša aplikacija je multifunkcionalna platforma koja povezuje veliki broj malih i srednjih preduzeća sa korisnicima Yettel mreže. Tako, salon lepote iz Subotice ima priliku da se poveže sa korisnicama koje žive u Subotici, određene su starosne dobi, i zainteresovane su za ovaj vid usluge. Ova usluga ilustruje pozitivne vrednosti našeg brenda i pomaže korisnicima da optimizuju potrošnju, online i bez puno pretrage”, istakla je Marija Stojanović iz marketinga Yettela na predstavljanju nove funkcionalnosti aplikacije partnerima iz medija.
Ono što se nije promenilo je Yettel petak, pa korisnici i dalje mogu da ogrebu poklon u aplikaciji, dok će popusti i ponude u okviru Svaki dan sekcija, baš kao što joj i ime kaže biti dostupne svakodnevno.