Otkriveno koliko će memorije zauzimati novi God of War naslov - ne malo!
God of War: Ragnarok je jedna od igara za koju se nadamo da će obeležiti 2022. godinu.
Uoči lansiranja, koje će se desiti 9. novembra, otkrivena je i veličina particije potrebne za God of War: Ragnarok - i to dosta veća u odnosu na prethodnu igru.
Kako je objavljeno na Twitter nalogu PlayStationSize, veličina instalacije za God of War Ragnarok je 90,6 GB na PlayStation 4. Konteksta radi, God of War iz 2018. zauzimao je polovinu tog prostora (45,7 GB). Ovo bi moglo biti tako zbog brojnih stvari, međutim, to je najverovatnije posledica povećanog obima igre u poređenju sa naslovom iz 2018 - uprkos tome što je ta igra već prilično ekspanzivna.
God of War: Ragnarok će upotpuniti nordijsku priču koja je započela naslovom iz 2018, tako da je za uklapanje dva dela trilogije u jedan naslov potrebno, što je i očigledno, više prostora. Štaviše, već znamo da će za razliku od prve igre, Kratos i Atreus moći da istraže svih devet carstava - od kojih se svako čini da se veoma razlikuje od ostalih.
Budući da je ovo igra AAA tipa, God of War: Ragnarok će verovatno imati i koristi od Sony tehnologije kompresije Kraken na PlayStation 5 konzoli, što znači da verzija naprednije igre tj. igre za sledeću generaciju konzola može biti možda čak i manja po veličini za PS5 u odnosu na PS4, a istovremeno vizuelno kvalitetnija.
Franšiza God of War je oduvek bila velikog memorijski zahtevna, ali ako veličina datoteke Ragnarok naslova može nešto da nam kaže unapred, onda je to da će predstojeći naslov biti najveći do sada.