Microsoft je finalizovao kupovinu kompanije ZeniMax Media za 7,5 milijardi dolara.
Želja kompanije Microsoft je konačno ostvarena, oni su prisvojili izdavača Bethesda Softworks (vlasništvo ZeniMax Media), te se može reći da su obezbedili zaista sjajne naslove za Xbox Series S i Series X konzole.
Sada će ta kompanija imati 23 razvojna studija koji će raditi na video igrama.
"Ovo je sledeći korak u izgradnji vodećih razvojnih studija u industriji, to je obaveza koju imamo prema našoj Xbox zajednici" - rekao je šef sektora za gejming kompanije Microsoft, Fil Spenser. Potom je otkriveno ono što smo slutili da će se dogoditi: "Sa dodatkom kreativnog tima Bethesda-e, gejmeri treba da znaju da će Xbox konzola, PC i Game Pass biti najbolje mesto da doživite njihove naslove, uključujući nove naslove u budućnosti koje će biti ekskluzivne za Xbox i PC!" - otkrio je Fil Spenser.
Da biste stekli jasniju sliku, Bethesda poseduje programske timove kao što su Arkane, MachineGames, id Software, Tango Gameworks, i mnoge druge, a oni su zaslužni za naslove kao što su DOOM, Dishonored, Wolfenstein, The Elder Scroles, Fallout, itd... Microsoft sada poseduje 23 razvojna studija, u odnosu na kompaniju Sony koja ima 13 studija za pravljenje video igara za PlayStation konzolu.
Predvideli smo da će se ovako nešto dogoditi, što je i normalno, ali ostaje misterija koji će to naslovi ostati ekskluzivni za računare i Xbox. Gotovo je izvesno da će video igre Deathloop i GhostWire: Tokyo,novi naslovi te kompanije izaći za PlayStation. Verujemo da će i novi Elder Scrolesizaći za PlayStation, pošto je Tod Hauard, šef Bethesda-e, izjavio da će šesti deo ove igre "teško biti ekskluziva za Xbox".
Možda u skorijoj budućnosti dobijemo informaciju koje će to igre biti ekskluzivne, veoma interesantno bi bilo kada bi to bila igra Indijana Džouns koja je uveliko u pripremi. Do sledećih informacija pogledajte dosadašnji rat ekskluziva Xbox i PlayStation konzole.
Kako vi ocenjujete ovakav potez Microsoft-a?
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.