IT svet nema lepe reči za Stadia servis, koji je razočarao većinu onih, koji su imali priliku da ga testiraju ili koriste duže od jednog dana.
Problemi za Google Stadia već na samom startu - prvo su falile “samo“ igre, a sad su problemi počeli da se gomilaju ozbiljnije.
Google servis za strimovanje video igara putem oblaka je i zvanično stigao, ali prvi utisci nisu uopšte pozitivni, već imamo niz negodovanja od strane korisnika i svih onih, koji su ga testirali za svoje medije.
Prvo razočaranje je došlo još pre lansiranja, pošto je objavljeno da Stadia neće posedovati mnoge funkcije, koje su bile najavljene da će biti tu od prvog dana.
Sad, kad su svi oni, koji su imali sreću da se Stadia pojavi u njihovom domu imali i priliku da konačno isprobaju servis, uvideli su da stvari nisu onakve kao što ih je Google predstavio. Veliki problem jesu performanse i rezolucija prenosa, pošto su mnogi prijavili dosta “seckanja”, kašnjenje, pad broja frejmova, dok je rezolucija bila znatno niža od obećane 4K.
Naravno, ljudi koji su probleme prijavili su naveli da poseduju brzinu interneta daleko višu od preporučene za korišćenje Stadia servisa, poput brzina od 200 i 300 Mbps.
Čak i da problema nema, mnogi su već ovaj servis proglasili potpunim promašajem, dok Džejson Šrier, novinar portala Kotaku, otkriva da je broj unapred naručenih komada Stadia paketa znatno ispod očekivanja kompanije Google, a stanje se nije popravilo ni sa zvaničnim puštanjem u rad.
To je donekle i očekivan rezultat, jer zašto bi iko davao gomilu novca za nešto što ne funkcioniše, a pri tom treba dati još novca, kako bi kupio igre za igranje na tom servisu i to po punoj ceni, objašnjava Play! Zine.
Google bi trebao da se ozbiljno pozabavi rešavanjem problema, kao i idejom promene biznis modela, pošto Microsoft opasno diše za vratom i već je objavio da će njegov cloud-streaming servis biti deo Xbox Game Pass servisa, što znači da pretplatnici imaju gotovo 200 igara u ponudi po ceni samo jednog već dokazanog servisa, kakav je Xbox Game Pass.