Ogroman uspeh za prvu mobilnu Call of Duty igru.
Call of Duty: Mobile review, Call of Duty: Mobile Srbija download, CoD Mobile igra kakva je, info
Spektakularan uspeh ostvarila je Call of Duty: Mobile igra, koja je, prema podacima analitičke kompanije Sensor Tower preuzeta više od 100 miliona puta za samo nekoliko dana.
Call of Duty: Mobile je za skoro nedelju dana napravio pet puta veći uspeh, nego PUBG ili Fortnite, iako su ove igre u prvim danima bile regionalno ograničene ili dostupne samo na iOS tj. Android platformi.
Po statističkim podacima - Call of Duty: Mobile je najpopularnija mobilna igra ikad, a kad je u pitanju gejming uopšte i taj rekord je vrlo izvestan, jer je mali broj igara ikad prešao brojku od 100 miliona prodatih komada. Naravno, model CoD: Mobile je drugačiji, ali podsetimo da je na sličan način i Nintendo Wii Sport postala najpopularnija igra ikad - a nije se prodavala, dodeljivana je besplatno uz svaku prodatu Wii konzolu. Ako posmatramo na taj način tržište, onda je Call of Duty: Mobile verovatno i najuspešnija igra do sada…
Call of Duty: Mobile imao je start u svim zemljama sveta odjednom, što je dovelo do zagušenja servera u prvim danima igre, ali to nije omelo igrače da je preuzmu i igraju u danima, koji su usledili. Igra je odlična i MONDO MobIT već je doneo veoma iscrpne prve utiske o tome šta igra nudi, kakva je grafika i može li se igrati bez mikrotransakcija.
Kada smo već kod mikrotransakcija, iOS korisnici učestvovali su sa oko 53 odsto udela u zaradi u prvih sedam dana, dok je iOS i platforma, koja vodi po broju preuzimanja - oko 56 odsto. Samo su korisnici u SAD učestvovali u broju preuzimanja sa oko 16 odsto i čak 43 odsto udela u zaradi.
Ove brojke postaju još fascinantnije kad znamo da je Call of Duty: Mobile po rasporedu još uvek na čekanju u Kini i očekuje se da će igra “eksplodirati“ što se popularnosti i zarade tiče kad bude objavljena u toj izuzetno važnoj zemlji.
Igru je, kao i svaki Call of Duty naslov, objavio Activision, a razvio ju je Tencent-ov studio TiMi Studio iz Šen Žena, u Kini. Ovaj studio ranije je već razvio možda trenutno i najpopularniju igru na planeti, Honor of Kings, objašnjava The Verge.
Igra ima sve predispozicije da postane još popularnija, kako za one igrače, koji ne mogu da kupe svake godine punokrvni CoD naslov, tako i za one koji nemaju jake mašine/konzole za isti, odnosno upravo tržišta jugoistočne Azije.