Motocikl dostiže brzine do 275 km/h, a koristiće se za MotoE trke.
Ducati je predstavio ne samo svoj prvi električni motocikl, već i ključni deo slagalice za trke motocikala u MotoE sezoni 2023. godine. Prototip V21L ima onaj klasični Ducati izgled, ali je obavijen karbonskim vlaknima i ima električni motor od 150 KS sa baterijom od 18 kWh. Ducati će biti ekskluzivni dobavljač svih 18 motocikala koji će se koristiti za FIM MotoE Svetski kup od 2023. do 2026. godine.
Težak je 225 kilograma, pri čemu baterija teži nešto manje od polovine ukupne težine. Veoma je težak za trkački motocikl (65 kilograma teži od ICE modela), ali i dalje 12 kilograma lakši u odnosu na maksimalnu MotoE specifikaciji za sezonu 2023. Takođe je 35 kg lakši od Energica električnih motocikala koji se trenutno koriste u MotoE trkama.
V21L se može napuniti do 80 procenata za samo 45 minuta i ima dovoljan domet da završi potrebnih sedam krugova na ključnim GP stazama. Navodno je dostigao brzine do 275 km/h na Mugello MotoGP stazi u Toskani.
Izbor novog električnog motocikla deluje kao kocka, s obzirom da je prvenac kompanije, ali Ducati tvrdi da je koristio svoje veliko trkačko iskustvo da dizajnira ovaj model. Istovremeno, naučene trkačke lekcije će preneti na svoje potrošačke modele.
"U ovom trenutku, najvažniji izazovi u ovoj oblasti ostaju oni koji se odnose na veličinu, težinu, autonomiju baterija i dostupnost infrastrukture za punjenje“, rekao je direktor istraživanja i razvoja, Vinćenco De Silva, u izjavi. "Pomaganje internoj stručnosti kompanije da raste je danas od suštinske važnosti, kako bismo bili spremni, kada za to dođe vreme, da svoj prvi ulični električni Ducati pustimo u proizvodnju".