Mobilnost
05.06.2021. / 18:31
18:37
VRAĆAJU SE SUPERSONIČNI AVIONI: Od Londona do Njujorka za tri i po sata
Najnovije

1
Jednostavna lepota
| Pre 3 h
HUAWEI NOVA Y90: Jeftiniji telefon sa boljim ekranom i više memorije uz ...

2
Novi plan
| 25.06.2022.
Huawei nije odustao, predstavljeno 7 novih uređaja i plan razvoja za dalje

7
Sve u jednom
| 25.06.2022.
KLIMA UREĐAJI KOJI ŠTEDE DO 58% STRUJE i imaju nove filtere i tehnologij...

0
Pikselizacija
| 24.06.2022.
Stiže novi senzor od 200 MP - namenjen srednjoj klasi

2
Potvrđeno!
| 24.06.2022.
Sada je zvanično - reklame stižu na Netflix

0
Šta kupiti?
| 24.06.2022.
Steam letnja rasprodaja - najbolji popusti
Uređaji

1
Jednostavna lepota
| Pre 3 h
HUAWEI NOVA Y90: Jeftiniji telefon sa boljim ekranom i više memorije uz ...

7
Sve u jednom
| 25.06.2022.
KLIMA UREĐAJI KOJI ŠTEDE DO 58% STRUJE i imaju nove filtere i tehnologij...

0
Pikselizacija
| 24.06.2022.
Stiže novi senzor od 200 MP - namenjen srednjoj klasi

3
Keš-bek
| 24.06.2022.
ODLIČAN RAZLOG DA PLAĆATE ONLAJN: Zaradite 1.000 dinara kupujući na inte...

0
Borba za prevlast
| 24.06.2022.
Top 10 najprodavanijih telefona na svetu - jedna kompanija dominira

2
Vaš ritam
| 24.06.2022.
KUPUJETE PAMETNI SAT? Ovih 5 stvari obavezno tražite od bilo kog modela!
Testovi

8
Muški i ženski
| 23.06.2022.
TESTIRALI SMO HUAWEI WATCH GT 3 PRO: Ovakav sat se kupuje samo jednom!

2
Ima sve?
| 15.06.2022.
TESTIRALI SMO HONOR MAGIC4 LITE: Nije flagship ubica, ali jeste solidna ...

1
Jedan za sve
| 15.04.2022.
I TABLET I LAPTOP I EKSTERNA GRAFIKA: Testirali smo ASUS ROG Flow Z13

1
Van kategorije
| 31.03.2022.
TESTIRALI SMO ASUS VIVOBOOK PRO 15 OLED: Ekran od kojeg vam zastane dah

9
Iz prve ruke
| 31.03.2022.
TESTIRALI SMO XIAOMI 12 PRO: Koliko je izazivač najjačih sposoban da se ...

4
Poslovna elegancija
| 24.03.2022.
Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.
Slanje komentara nije uspelo.
Nevalidna CAPTCHA
Branimir
Nema od toga ništa! Dotle vec zastarelo!
kung flue
Greta likes that!
operator
Pametni ljudi kupuju vreme. Konkord nije bio za svakoga, pa ni ovaj novi neće biti za svakoga. Dogovorio se kafa dolaziš u Njujorku na aerodrom u minut(može biti i 45 minuta prije leta, ako često putujem), obave carinsku kontrolu, a ti popiješ piće sa djevojkom/ženom/kolegicom ili djevojkom koju si upravo upoznao i krećeš j prijatnom društvu. Za one koji stalno koriste WizzAir ovaj pomak ne znači ništa, pošto će karta koštati oko 4500 dolara u jednom smjeru, a za mnoge to znači spas, pošto nemaju dovoljno novca da imaju svoj privatni avion, pistu, pilota i milion dolara da sve to finansiraju godinu dana.
Analitičar
Aj da vidimo. Konkord je povučen zato što je bio ekonomski neodrživ. Karta je koštala kao u biznis klasi standardnih putničkih aviona, pri čemu je jedina prednost bila da se leti tri sata umesto šest. Kada uzmeš u obzir da na aerodromu treba da se pojaviš 4h ranije ako letiš iz Evrope u SAD (2h više od regularnog leta), da najverovatnije letiš iz nekog manjeg grada preko haba, dakle sa presedanjem, da ti sa transferom do i od aerodroma, prtljagom i pasoškom i carinskom kontrolom treba još jedno 2h, svede se da ti je let iz Evrope u Ameriku najmanje 9h tim čudom a 12h “običnim” letom. Dakle, platiš boga oca da uštediš 3h od ionako izgubljenog dana.
Zeka
@Analitičar Rekord konkorda je bio ispod 3 sata dok je prosek oko 3 ipo sata dok komercijalni letovi lete oko 7 sati tako da je to lepa ušteda vremena. Na aerodrom se dolazi isto kao i obično a to je oko 2 sata ranije. A i konkord nije bio za svakog.
Saša
@Analitičar Nekima, pogotovo poslovnim ljudima na visokim položajima svaki minut je dragocen. Tri sata su večnost. Obični smrtnici to ne razumeju, ali tim ljudima su uštedjeni sati vredni hiljade i hiljade dolara.
Konkord
@Analitičar Konkord je bio skup avion no to nije predstavljao problem putnicima,ljudima od biznisa .Svrha Konkorda je bila spijunske prirode i svaka stolica je bila ozvucena.To je konacno priznam i sluzba koja se bavila pracenjem i nadziranjem.
Mirko
@Analitičar @Zeka ne znam u kojoj si ti bajci za let u SAD stigao na aerodrom 2h ranije. Minimum je 4h zbog posebnih bezbednosnih i carinskih provera. Drugo, ta ušteda od 3h ništa ne znači ako imaš povezane letove, tipa: Edinburg -> London -> New York -> Orlando. Nema teorije da ćeš putovati manje od celog dana, a platićeš žestoko samo da bi onaj srednji sektor smanjio za 3h. Oni koji stvarno imaju love, unajme privatan direktan let, ukoliko već nemaju svoj avion. Da Konkord nije za svakoga, ali kako se pokazalo nije ni za koga zato je i bio komercijalni fijasko.