FACEBOOK IZ KORENA MENJA SVOJE DRUŠTVENE MREŽE: WhatsApp se više neće koristiti samo za dopisivanje i razgovore! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

FACEBOOK IZ KORENA MENJA SVOJE DRUŠTVENE MREŽE: WhatsApp se više neće koristiti samo za dopisivanje i razgovore!

Uskoro će online kupovina postati dostupna i na WhatsApp aplikaciji, ali Facebook je spremio još više novina!

 WhatsApp logo.jpeg Izvor: SmartLife / WhatsApp

Kompanija Facebook i njen osnivač Mark Cukerberg su predstavili novine koje očekuju njihove popularne društvene mreže i aplikacije.

Još od ranije se znalo da će Facebook implementirati online prodavnice u svoje servise.

Možda će vas zanimati:

Sada će korisnici tih usluga još lakše trošiti svoj novac putem Facebook, Instagram i WhatsApp usluga. WhatsApp i Marketplace će dobiti svoje prodavnice, dok će Instagram dobiti "vizuelnu pretragu" i Shop Ads. Prodavnica u WhatsApp aplikaciji će omogućiti korisnicima da razgovaraju sa preduzećem pre nego što se odluče da kupe nešto.

Ukoliko odlučite da otvorite svoju prodavnicu na Marketplace, potencijalni kupci će moći da pristupe istoj preko sve tri mreže (Facebook, Instagra, i WhatsApp), otkrio je Cukerberg. Treba da se napomene da prodavači moraju da ispune još uvek nepoznate uslove kako bi imali pristup svim mrežama. Za sada će ta opcija na Marketplace-u biti dostupna samo u Sjedinjenim Američkim Državama, dok će prodavnica na WhatsApp aplikaciji stići u "nekoliko zemalja". Marketplace je pre samo nekoliko meseci postao dostupan u Srbiji, a očekujemo da će se ove opcije uskoro pojaviti i kod nas.

Instagram Visual Search će pomoći korisnicima da nađu proizvod koji žele da kupe uz pomoć fotografija koje lajkuju, dok će Shop Ads"personalizovati iskustvo šopinga i usmeriti korisnika na odabranu kolekciju", istakli su iz te kompanije. Ova opcija će biti dostupna u SAD-u, Evropi, Africi i Srednjem istoku.

Ovakav potez kompanije Facebook je veoma logičan, pandemija koronavirusa je znatno uticala na popularnost online kupovine, te se sve više društvenih mreža opredeljuje da u svoje aplikacije ubaci prodavnice. Facebook je otkrio da više od 300 miliona ljudi širom sveta posećuje njihove prodavnice, a jednom kada se ista pojavi na WhatsApp aplikaciji, realno je očekivati da će se taj broj uvećati.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 1

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Marko

Volim vacap vise od hleba, ali ga ovaj fejsbuk doslovno unistava. Kasni godinama sa opcijama koje viber ima odavno. Ne zelim da predjem na viber, ali moraju doci sebi i krenuti sa promenama interfejsa i dodavanjem opcija